J***** meld fra svigerinne

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Hun var en av de første som fikk vite det. Eg passet ungene 2 ganger uten å få høre ett takk. På fredag når hun kom hjem fra byen sa hun ikkje hei til meg engang. Bare såg på meg, så gikk hun å la seg. I går spurte eg hva hun gjorde på, og fikk svar at hun hadde besøk av naboen. Jaja greit det, men hun pleier alltid å si; kom ut da. Så eg svarte. Okey. Du er vel ikkje sur på meg? Eg fikk ikkje svar før kl 22 i idag/går. Det var som dette: Eg er ikkje sur. Men klarer ikkje klarer å engasjere seg. At eg hadde planlagt graviditeten, og at eg innblandet folk i graviditen.
Svaret ble: Var på besøk så gadd faktisk ikkje svare. Ingen som har sagt at du skal engasjere deg? Iallefall spurt om din mening eller si det i deg hele tatt. Eg ble gravid i fjor. Dette første gangen siden da! Eg hadde ALDRI planlagt og gått bak ryggen på folk slik. Trodde du faktisk kjente meg? Det var faktisk enda ett uhell, eller kan eg kalle det ett uhell no? Nei, fordi eg faktisk har det bra og er glad for det nå. I tillegg får eg verdens beste støtte fra mamma og pappa. Involvert. Faren vil ikkje ha noe med meg og gjøre. De som vet det er glad på mine vegne. At du ikkje er enig med det. Ok. Men da kan du holde det for deg selv. Hører bare på det positive. Denne babyen er hjertelig velkommen. Syns hvertfall vi.

Blir så lei meg. At det går ann. Hun som eg har hatt som forbilde, "søster", og nærmestd som eg kan fortelle alt til kan si noe slikt til meg. Hun er 28 år, og bør faktisk vokse opp. Enn sier ikkje slikt til andre uansett alder. F***. Eg er så pissed off nå. Har faktisk ikkje ord. Mye skrive feil, men med vanskelig tastatur, tårer, sinne og trøtthet, så forstår dere sikkert hva som sto :-)

Huff stakkars deg!!![:(][:(] er utrolig leit å ikke få støtte for de valgene man tar fra de nærmeste! Det er jo akkurat de vi trenger rundt oss når det stormer som værst! Synes du skal fortelle sin svigersøster akkurat hva du følte når hun sa dette til deg....tror hun vil angre seg da..[8|]
Hun har nok bare sagt dette for hun blir fortvilet over din situasjon, og dermed reagerte med sinne/frustrasjon osv.

Men trøst deg med dette Karianne02, livet blir aldri akkurat slikt som vi har planlagt det!!! Det vil det ikke bli for din svigerinne heller!!
Man må møte de utfordringene man får på den beste måten man klarer, og vi lærer alle av de feilene vi gjør![:D]

Sender deg en kjempegod klem, og håper dette hjalp litt

ORIGINAL: diddle

Huff stakkars deg!!![:(][:(] er utrolig leit å ikke få støtte for de valgene man tar fra de nærmeste! Det er jo akkurat de vi trenger rundt oss når det stormer som værst! Synes du skal fortelle sin svigersøster akkurat hva du følte når hun sa dette til deg....tror hun vil angre seg da..[8|]
Hun har nok bare sagt dette for hun blir fortvilet over din situasjon, og dermed reagerte med sinne/frustrasjon osv.

Men trøst deg med dette Karianne02, livet blir aldri akkurat slikt som vi har planlagt det!!! Det vil det ikke bli for din svigerinne heller!!
Man må møte de utfordringene man får på den beste måten man klarer, og vi lærer alle av de feilene vi gjør![:D]

signerer dette, og sender deg en stor klem!

ORIGINAL: diddle

Sign

Back
Topp