J#@!# maserier....

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Det er så utrolig irriterende med de derre falske riene.. De siste dagene har det vært midt på dagen og på kvelden/natten. Men de stoppet alltid..
Og nå starter de igjen, skikkelig irriterende "mensensmerter" med vondt i ryggen også.. Tørr ikke håpe, men håper på at det er slikkelig denne gang :p:rolleyes:

Det skal jo mye til at han skal komme automatisk 2 uker før lissom... Så får vel smøre meg med en god porsjon tålmodighet tenker jeg:confused:;):p

Det er så utrolig irriterende med de derre falske riene.. De siste dagene har det vært midt på dagen og på kvelden/natten. Men de stoppet alltid..
Og nå starter de igjen, skikkelig irriterende "mensensmerter" med vondt i ryggen også.. Tørr ikke håpe, men håper på at det er slikkelig denne gang :p:rolleyes:

Det skal jo mye til at han skal komme automatisk 2 uker før lissom... Så får vel smøre meg med en god porsjon tålmodighet tenker jeg:confused:;):p

Åja, jeg går også sånn og kjenner på disse "vondtene"... Men jeg har ikke hatt skikkelig regelmessige maserier heller da. Hadde faktisk 3 stk på en halvtime i går, og da ble jeg nesten optimist. Ellers har jeg mange vonde på natta, men sovner fra og til..

Men en dag så er det jo "the real thing", og det kan jo være når som helst - også nå ;)

Tvitvi. Skuffelsen er stor når de dabber av!

Har gått å kjent på de i flere uker allerede og er mektig lei og utslitt,håper ikke lengre på at de skal være the real think,for kommer nok til å gå gravid for alltid...
Rett før uke 34 begynte det og legen satt som mål at vi skulle prøve med hvile og go snakking at hun skulle holde seg der til uke 37, det ville være bra,er idag 39 uker og her går jeg enda:-(
Vil så at hun kal komme ut å befri meg for denne smerten konstant.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sender en klem til hele gjengen som sliter med så mye falske rier :( <3

Huff og uff.. jeg har ikke maserier, men opplever at kroppen gjør seg klar. På kvelden er det akkurat som om hun romsterer ganske langt nede, at hun lager seg en liten vei. Det kan plutselig stikke til, eller jeg kan få plutselige tak i magen/ryggen. jeg vil ikke ha henne ut enda, så håper hun ikke har altfor hastverk:) Har en eksamen om halvannen uke jeg gjerne skulle hatt unnagjort...hehe

For dere som VIL ha de ut skal jeg krysse alt av fingrer og tær for at dere ikke må vente så altfor lenge! Må være slitsomt å gå med maserier... Masse lykke til alle sammen:)

Signerer overskriften din jeg også!! :P
Det er gørr å gå slik over lengre tid. Tro at nå begynner det, men så gir det seg til slutt alikevell..
Sitter her og puster meg igjennom smertene nå, men jeg vet at det bare er kroppen min som lurer meg ;)

De små lar jammen vente på seg foreløpig... Skal se det snart kommer en babyboom her inne;) Her kjennes det også ut som om kroppen begynner å gjøre seg klar. Startet brått på onsdag med masse nedpress, kynnere, stikninger og mensmurringer. Men er jo umulig å si om fødsel er nært forestående eller om jeg kommer til å gå sånn i flere uker...

Huff og uff.. jeg har ikke maserier, men opplever at kroppen gjør seg klar. På kvelden er det akkurat som om hun romsterer ganske langt nede, at hun lager seg en liten vei. Det kan plutselig stikke til, eller jeg kan få plutselige tak i magen/ryggen. jeg vil ikke ha henne ut enda, så håper hun ikke har altfor hastverk:) Har en eksamen om halvannen uke jeg gjerne skulle hatt unnagjort...hehe

For dere som VIL ha de ut skal jeg krysse alt av fingrer og tær for at dere ikke må vente så altfor lenge! Må være slitsomt å gå med maserier... Masse lykke til alle sammen:)

Sånn kjennes det ut her også - men jeg er egentlig klar til å få henne ut ;-) Men, har det i grunnen foreløpig greit, så slik jeg føler det NÅ går det greit å gå et par uker til. Om jeg fortsatt synes det ved termin gjenstår å se, hahaha!
Har riktignok hatt mer "mensverk" og noen runder med kramper de siste dagene (resultat av modningsakupunktur?). Så vurderer å droppe familiesammenkomst 1. mai - det frister ikke med 3-4 timers biltur, for å si det sånn!

De maseriene er slitsomme... det er heldigvis ikke lenge igjen for noen av oss.. :)

Back
Topp