J*****a riks tv *langt*

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
pokker og iriter jeg er på de nå.. vi har hatt mange problemer med de.. kanalene kommer og går som de selv vill.. vi må nesten hver dag snu antena for og få inn en kanal som forsvinner for oss...  

nå blei vi litt forsinket med en regning menden blei betalt i går.. de hadde da sperra kanalene våres.. så vi sitter bare med nrk kanalene..

jeg ringte inn og fortalte hva som hadde skjedd.. og da fikk jeg beskjed om og sende over kvittering på betalingen.. dette gjorde jeg på mail... og gubben ringte da etter ti min som mailen blei sendt.. da var den faen ikke god nok... de skulle ha hele fuckings konto utskriften.. de har da for pokker ikke noe med hvor vi har betalt andre penger hen da...

men det skulle de ha.. Har de lov til det?

og ikke ville dama høre på hva gubben prøvde og forklare heller... han prøvde og var hyggelig men self blei ha irritert til slutt skjønner han godt...

uff en utblåsing bare

skjønner godt han ble pist off...
de er slemt av dem å lyve slikt og være så vanskelige..

tenkt på å få parabol kansje?? veldig kjekt det hvetfall[;)]

Riks tv kan da ikke ha noe rett til å kreve kontoutskriften din? Har ikkje peil, men dette høres urimelig ut! Viss det er noe trøst så har vi og problemer med kanaler som detter ut hos riks tv.

ORIGINAL: juliuspus

Riks tv kan da ikke ha noe rett til å kreve kontoutskriften din? Har ikkje peil, men dette høres urimelig ut! Viss det er noe trøst så har vi og problemer med kanaler som detter ut hos riks tv.

trodde ikke det jeg heller... blir jo det samme som att jeg skal kreve din konto utskrift for att du har satt over penger til meg det... du vil da ikke gi fra deg den liksom...

men tror ikke det er bare oss to som har problemer med riks tv

Back
Topp