J*****A GRISKE SELSKAP!!! *utblåsning*

ms.bonita

Gift med forumet
me måtte bytte sikrings skap no for ein mnd siden og me fekk beskjed om at det ville komme på 10-15 tusen. De gjorde seg ikkje ferdig med arbeidet og i dag kom rekninga på 25 tusen! 
eg er så sint at eg har lyst til å hyle, eller eg har gjordte[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]  mannen ringte å spurde ka de hadde røykt i det siste, og fekk beskjed om at det var ein ledning og eit jordings spyd som økte prisen.  då svarte mannen at fekk komme å hente det igjen, for han betalte ikkje så masse ekstra for så lite!! så no skulle de rekne det på nytt igjen og sende 100% spesifisert rekning til oss.
håper ikkje de har tatt betalt for den skule eleven som var med har. var berre han og ein "voksen" (ca 22 år)

Vi hadde også elektriker her for vel en måned siden .. og regningen kom som en overraskelse (midt i julestria, så er ikke så kjempe fornøyd!) ..

Det mest "artige" var at de hadde tatt betalt for to timer ekstra. Det nekter jeg å betale !!!! [:@]

10000,- mer enn antatt er vel litt å ta?! [&:][&:] Fytti..

Håper den nye regninga blir mindre [8|]

hjelpes meg! det var ikke bare litt over heller da! Håper virkelig at dere får til å få ned prisen.
krysser fingre og tær for dere.

ORIGINAL: Smiley80

Er det ikke noe slikt at hvis man har avtalt en pris så skal det ikke bli så mye over ?? Eller er jeg helt på villspor?

Eller er det noe med at regningen kan stige 20 eller 25% over den prisen man i utgangspunktet har fått?

Herremin! Ja, det er bra sløvt!
Vi hadde en case her et år vi skulle ha en rørlegger til å koble på
vann til vaskemaskin (var ikke lagt opp til vaskemaskin da vi kjøpte
leiligheta..). Og mannen var her i ca en halvtime. Gjorde ikke annet enn å
"se" under vasken, for så å dra og være borte i 4 timer. Kom tilbake, gjorde noe i 10 min. Da var han helt ferdig. Og vi fikk regning hvor det sto han hadde arbeidet i 6 timer. Herregud! Så det ga vi oss ikke på!
Ikke vår feil at mannen hadde "glemt" noe utstyr som han sa. Han visste hva han skulle gjøre her og hvilket utstyr han ville trenge. Og i tillegg legge sååå grovt på! De tar jo rundt 5-600 kr pr time.

Så ikke gi dere! Det gjorde ikke vi, og fikk en rimeligere pris [:D]

Hjelpes som jeg hadde klikket om det hadde vært meg!!! Det der må dere ikke gi dere på!!!!!! Går ikke an! Kjenner jeg blir irritert og skremt for når vi skal skifte alt det elektriske!!

Elektrikere, rørleggere .. ja sikkert de fleste håndverkere!

Opplevd det to ganger, en gang rørlegger og en gang elektriker .. at de tok betalt for flere timer mer enn de hadde vært her. Var jo hjemme, så vet jo hvor lang tid de brukte! [:-]

ORIGINAL: Mammacili

ORIGINAL: Smiley80

Back
Topp