J***A dritt vogn!!!!! *oppdatert*

Emba_Larsen

Forumet er livet
her om dagen da jeg skulle ut i vogna å hente Håkon så knakk faen meg kalesjen når jeg skulle ta den ned[&:]
knakk av akkurat i den rundingen der nede som dreies når man tar kalesjen opp og ned...

og i gå, da faller det et hjul av vogna mens vi triller tur!

jeg ble så forbanna at jeg ringte rett til butikken, men det eneste hu dama sa var: nåh? hm, jaja.. det er jo en bruksting[8|]        en BRUKSTING?????????   faen heller da![:@]  den skal jo liksom vare så lenge vi trenger den da!
jeg fikk den jo nettopp, den er ikke 3 mnd engang[8|]

[hr]

da har jeg vært å klaga... hun dama som var der i daf, er tydeligvis ikke den samme jeg snakka med i går[;)]
fikk nytt hjul til vogna, og delen som er knekt på kalesjen får vi tilsendt[;)]

så da ordnet det seg likevel da[:D][:D][:D]

fy,det skulle ikke vært lov da.Åssen vogn har du? Gå og klag der du kjøpte den,for vogna skal holde lenger.. møt dem face to face,er ikke sikker de er så tøffe da..

har reflex sin baby travel...  billig vogn, men den skal jo vare fordet[8|]

Såpass ja...Må vel være en eller anner form for garanti så du kan få deg en ny vogn vel???
De skal jo ikke være så dårlige...

ORIGINAL: lille poop

har reflex sin baby travel...  billig vogn, men den skal jo vare fordet[8|]
joa,men de skal jo holde.Det går jo på garantien da uansett om den er billig eller ei.Og slår de seg vrang i butikken så er det bare og ringe forbruker kontoret og spørre om din rett,tror de kan hjelpe deg der.

jeg hade blitt skikkelig forbanna!

Det er da en reklamasjon!
Det tyder jo på feil / dårlig vare når den ryker allerede.
Du må dra til butikken med den og FORLANGE ny!!!

skal dit i morgen, og jeg gir meg ikke![;)]
hadde jeg ikke holdt så godt i vogna som jeg gjorde, så hadde den tippa[&:]
hadde det skjedd så vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort[&:][:o]

men men.. har ønska ny vogn hos pappan min som julegave til Håkon jeg[:D][:D] hihi

Jeg hadde forlangt pengene igjen jeg!
Lykke til du!! Og stå på krava!!!! [;)]

REKLAMASJON!!!
At det går ann[&:]

Kolles vogn e det du har da?

Ser nå at det var reflexvogn, men som du sier: DEN SKAL JO HOLDE FOR DET!!!  Iallefall mere enn 3 mnd[&:][&:]

3 mnd, også faller den fra hverandre!!!!![8D][8D][8D][:@]

Skal vel ikke være sånn, vel!!!!
Forlang en ny!!!!!

Jeg har en 12 år gammel vogn, som er brukt på 5 barn før.........
DEN er brukt den, faller ikke fra hverandre enda!!!!!

det er det værste jeg har hørt...... det kunne gått riktig galt ,så bra at du holdt godt i vogna. skulle ikke vært lov og selge de vognene. klag så det holder....!!! så kanskje den blir tatt ut, og du redder en annen stakkars mor fra i å kjøpe den. kjenner jeg blir sint [:@] det er trossalt ett barn som skal bruke disse vognene.!!!! ( jeg kjøpe en ganske billig vogn jeg og, og har hele tiden tenkt: tenk om ett hjul detter av ,,,hva gjør jeg da?  hvertfall nå som butikken er nedlagt....)

ORIGINAL: chiquitita

det er det værste jeg har hørt...... det kunne gått riktig galt ,så bra at du holdt godt i vogna. skulle ikke vært lov og selge de vognene. klag så det holder....!!! så kanskje den blir tatt ut, og du redder en annen stakkars mor fra i å kjøpe den. kjenner jeg blir sint [:@] det er trossalt ett barn som skal bruke disse vognene.!!!! ( jeg kjøpe en ganske billig vogn jeg og, og har hele tiden tenkt: tenk om ett hjul detter av ,,,hva gjør jeg da?  hvertfall nå som butikken er nedlagt....)

skal virkelig klage ja.. og om dem prøver å vri det over på meg, så ringer jeg forbrukerkontoret, for SLIK skal det ikke være..  håper hvertfall at de kan gi meg ny vogn eller pengene tilbake...

Herlighet så dårlig!

Min vogn er fra 2004 og har vært eid av 2 personer før meg.. kjøpte den brukt på finn.no for 1500 kr.. Den er fortsatt god som gull [:)]
Men det er Simo, da, er vel egentlig et ganske bra merke..

Syns absolutt du bør få pengene igjen eller ny vogn!

det er vel både reklamasjon og garanti på den vel ?

dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytt[8D]

Så bra at det ordnet seg [:D][:D]

Back
Topp