Jøye meg for en drittfilm!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg er veldig glad i Shopoholiker-bøkene, jeg har alle sammen, og jeg syntes de er godt skrevet og fine å kose seg med, selv om jeg ikke er en motefiksert shopoholiker selv. Det er ikke udødelig litteratur akkorat, men koselig underholdning.

Så nettopp filmen for å ha noe å gjøre i kveld, og jeg må si det var virkelig en drittfilm! Og jeg tror at bare noe sånt som 5 prosent av det som skjedde i filmen faktisk skjedde i boka. [:'(] Filmen fanget ikke stemninga eller problemene hennes i det hele tatt.

Egentlig, så tror jeg de bøkene ikke kan oversettes til film på en skikkelig måte.[8|]

ORIGINAL: toneany

Jeg er veldig glad i Shopoholiker-bøkene, jeg har alle sammen, og jeg syntes de er godt skrevet og fine å kose seg med, selv om jeg ikke er en motefiksert shopoholiker selv. Det er ikke udødelig litteratur akkorat, men koselig underholdning.

Så nettopp filmen for å ha noe å gjøre i kveld, og jeg må si det var virkelig en drittfilm! Og jeg tror at bare noe sånt som 5 prosent av det som skjedde i filmen faktisk skjedde i boka. [:'(] Filmen fanget ikke stemninga eller problemene hennes i det hele tatt.

Egentlig, så tror jeg de bøkene ikke kan oversettes til film på en skikkelig måte.[8|]

så enig. ble skikkelig skuffet....

Syns de liksom bare hastet seg gjennom boken for å få med mest mulig detaljer fra den,og da fikk jeg liksom ikke med meg at det var det samme som i boken.

har lest alle bøkene,og de er veldig koselige og bra.
men filmen var skuff...

Enig!! den filmen va elendig.. Jeg så den med ei venninne for noen uker siden... hehe.. men vi hadde den mere på enn vi så på den.. utrolig kjedelig film!!

Ps. jeg har IKKE lest bøkene...!

Fint å se at flere er enige og at det ikke bare var jeg som var helt forvirret så sent. [8D]

De hadde virkelig bommet på karakterene også, hvor vanskelig hadde det vært å latt dem ha de jobbene de hadde i boka?
Luce var jo den fløtepus-dotten, ikke den sterke og tøffe bissniss-mannen han skal være.[8|]

helt enig med dere andre her det var en real drittfilm
fanget ikke opp bøkene i det hele tatt

synes filmen var morsom å søt jeg!
men kan ikke sammenlignes med bøkene!!men sånn er det alltid, husker jeg leste boka en djevel i prada trodde jeg skulle begynne å grine av skuffelse over filmen....
så nå har jeg lært å aldri tro at slike filmer blir som bøkene!hehe

ORIGINAL: theojora

ORIGINAL: annem82

har dere lest marian keyes sine bøker?? ho er knall[:D][:D]

jaaaa de bøkene er dritbra!!! særlig vannmelonen hehehehehihihihihohoho
ja de er bra....

har lest de 4 som handler om de søstrene...

men lurer på en ting,de er vel 5 søstre?
og 4 bøker,er det kommet ut bok om den siste søsteren??

Jeg også er fan av de bøkene og har alle i serien... Men fytti katta så enig jeg er med deg!
Filmen var skikkelig dritt (hadde egentlig ikke regna med noe annet heller)...
Skrudde av etter å ha sett halvveis inni filmen.[&o]

ORIGINAL: *smothie*

synes filmen var morsom å søt jeg!
men kan ikke sammenlignes med bøkene!!men sånn er det alltid, husker jeg leste boka en djevel i prada trodde jeg skulle begynne å grine av skuffelse over filmen....
så nå har jeg lært å aldri tro at slike filmer blir som bøkene!hehe

ENIG!

Back
Topp