Jøsses!!

Veronica_82

Forelsket i forumet
Sniker meg forsiktig inn her igjen.. har ikke vært på babyverden siden 12.april...

Jeg er gledelig overrasket nå..hadde en SA 12.april.. har følt meg så uggen de siste dagene så jeg tok en test for morroskyld (og litt fordi jeg skulle ta bilder hos tannlegen) og den viste positivt før jeg var ferdig å tisse på pinnen omtrent. :) Går det ann da? Har ikke hatt noen blødninger etter SA...

Noen med erfaringer rundt det å bli gravid så snart etter en SA? Hadde egentlig tenkt å vente med å prøve til etter første mens hadde vært, men den kom jo aldri....

Jeg har termin 20.januar! [:)]

Velkommen til oss[:D][:D][:D] Gratulerer så mye[:D][:D]

mange som blir gravide rett etter en sa[:)] da jeg mistet i høst fikk jeg høre at man er mer fruktbar etter at man mister... (?!)

Gratulerer med positiv test!!![:)][:)]

Syns jeg har hørt at mange blir fort gravide etter sa [:)] GRATULERER SÅ MASSE, OG VELKOMMEN HIT!! [:D][:D][:D]

Tusen takk jenter! Ja jeg har lest det samme [:)]

Grattis[:)]

Jeg ble gravid 2 pp etter en sa og har en svigerinne som ble gravid første pp etter en sa, så det er fullt mulig[:)]
Gratulerer så mye med spiren, kos deg under svangerskapet[:)]

Hei og gratulere!

Jeg hadde en SA rett før påsken, og ble gravid 2 uker etter, ingen mens eller noe. Er nå snart 8 uker, og så ett bankene hjerte på UL idag!

ORIGINAL: mariak

Syns jeg har hørt at mange blir fort gravide etter sa [:)] GRATULERER SÅ MASSE, OG VELKOMMEN HIT!! [:D][:D][:D]

Åhhhh, gratulerer så masse med spire i magen. Så deilig at det gikk med en gang. 
Gratulerer igjen og velkommen til oss [:D]

Gratulerer til alle dere også! Da er det bare å krysse fingre for at "mini loppa" holder seg på plass!

Gratulerer så mye[:D]

Så hyggelig at det tok så kort tid å bli gravid igjen - gratulerer så mye [:D]
Velkommen til oss!

Velkommen hit og gratulerer masse masse med spira[:)][:)][:)]

Back
Topp