Jøsses, time til oul!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Har ikke vært hos lege enda, men var hos gyn på sykehuset for to uker siden. I dag kom brev om time til oul i starten av juli. Så greit, da har jeg en fin dato å se frem til, men visste ikke at gyn gjorde det som en standard ;)

heldige deg som har den å se frem til :) Det gjør ikke gyn her.. så jeg får nok vite timen i løpet av mai. skal på første sv.skp kontroll 11. mai og hun sender inn til sykehuset :)

Så heldig du er :-) Min fastlege sender ikke inn før kontroll i uke 12, føles leeenge til.

Skal ikke på første kontroll før 2 mai. Å da får æ henvisning til TUL. Så du er bra heldig som har noe å se frem te. :)

Så godt å ha det å se frem til! :D Man merker virkelig forskjell på å ha termin tidlig og sent i en mnd :p

Der var ikke verst av gyn :) Koselig og spennende å ha oul å se frem til.

Har ikke vært hos lege enda, men var hos gyn på sykehuset for to uker siden. I dag kom brev om time til oul i starten av juli. Så greit, da har jeg en fin dato å se frem til, men visste ikke at gyn gjorde det som en standard ;)

Kjekt :thumright

Fikk også henvisning tidlig denne gangen. Sist så fikk jeg henvisning 2-3 uker før oul.
:)

Så kjekt med time så tidlig :D

Veldig spent på min OUL- kræsjer sikkert midt i fellesferien :p

Back
Topp