Jøss!

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Var på besøk hos mamma i dag, så sier hun plutselig: men hva i alle dager har skjedd med magen din da?? Det er jo helt en anna mage enn for 2 dager siden!:P hadde verken sett eller tenkt på det selv, men når jeg så etter så var faktisk magen mye lavere og spissere i dag! Baby kan nå vel ikke ha sunket eller festet seg enda vel?? Håper ikke det, for hun ligger nemlig i sete/tverrleie såvidt jeg vet! Eller kan det være noe anna som gjør at magen ser annerledes ut tro? Hmmm., forandrer deres mager fasong?

Magen min forandrer ofte fasong. Han som bor der inne er veldig glad i å ommøblere tror jeg :P
Men jeg synes faktisk at den har sunket pittelitt og har de siste dagene kjent på noe som minner om nedpress, så kan være at han har funnet veien ned i bekkenet og at det er derfor. Har ligget på skrått/på tvers til nå. Skal på kontroll i morgen, så da får vi se om legen kan kjenne noe ;)

Min skifta tydelig fasong når han snudde seg fra sete til hode, og han låg ganske langt nede allerede og det kjennes for å si det sånn :) Symfysemålet gikk og ned!

Min mage forandrer seg veldig! I dag tidlig var den så lav at han må ha knept seg sammen helt nederst..

Det var visst ikke så rart likevel, var på ul i dag og da hadde hun snudd seg med hodet ned!:)

hehe godt hun har snudd seg da :)

Dem begynner vel å komme seg litt lenger ned mot bekkenet nå, for det begynner å bli dårligere plass.. og er ikke sikker på hvor mange uker du er på vei, men dem kan feste seg nå mener jeg ;) har vel aldri gjort det så tidlig med meg.. men jeg å merker at magen er litt lenger ned, og at den er litt annerledes.. og tror babyen har snudd seg med hode ned, for kjenner mye spark ved ribbeina på høyre side;):D

hehe godt hun har snudd seg da :)

Dem begynner vel å komme seg litt lenger ned mot bekkenet nå, for det begynner å bli dårligere plass.. og er ikke sikker på hvor mange uker du er på vei, men dem kan feste seg nå mener jeg ;) har vel aldri gjort det så tidlig med meg.. men jeg å merker at magen er litt lenger ned, og at den er litt annerledes.. og tror babyen har snudd seg med hode ned, for kjenner mye spark ved ribbeina på høyre side;):D
Ja det var jammen godt:) det skjedde noe rart med magen i går, så mulig hun snudde seg da! Er 32+1 i dag:) magen er absolutt komt lenger ned nå ja, det nærmer seg!:)

Ja det var jammen godt:) det skjedde noe rart med magen i går, så mulig hun snudde seg da! Er 32+1 i dag:) magen er absolutt komt lenger ned nå ja, det nærmer seg!:)

ja kan nok hende det skjedde da :)
ja nærmer seg nesten litt for fort :P hehe.. men jeg har virkelig begynt å glede meg :D

Back
Topp