Jøss..(samme som FS)

^Milla^

Gift med forumet
Tok en test for morro nå, har egentlig ikke IKM før tidligst til helga(testomanen i meg klarer ikke dy seg når tester kommer i hus).. Etter mine beregninger egentlig søndag..

Men den testen her har 2 streker.. Test-streken er veeeeldig svak, men er uten tvil der og den dukka opp før tida gikk ut.. Så nå er jeg imponert, ikke over at jeg er gravid(har ant meg noen dager nå, pga mulige festesmerter, myyye utflod, samt andre symptomer), men over at testen viser strek så tidlig

Roper IKKE hurra, siden etter mine erfaringer så går det ikke bra uansett, men 2 streker er like magisk hver gang
Håper den er mye tydligere på fredagsmorgen[:D]

Hei milla[:D] klarer du å legge inn bilde av testen eller?

Og gratulerer med spire imagen <3

ORIGINAL: nadja1986

Hei milla[:D] klarer du å legge inn bilde av testen eller?

Og gratulerer med spire imagen <3

Driver å prøve å få et bra bilde, men dårlig kamera og svak strek er en dårlig kombinasjon [8D]
Legger inn etterhvert om jeg får til et blinkskudd[:D]

Og takk[:D]

Hei Milla [:)]

Gratulerer så mye med spire i magen! Jeg håper så inderlig at denne klarer å klore seg fast i 9 måneder[;)]

Mange klemmer [:)]

Gratulerer så masse og velkommen hit[:)] denne gangen kommer spiren til å holde seg, for det har nemlig JEG bestemt[;)]

gratulerer så masse og velkommen til oss Milla - så kjekt at du skal være her med oss! [:)][:)]

ORIGINAL: Soul

gratulerer så masse og velkommen til oss Milla - så kjekt at du skal være her med oss! [:)][:)]

Takk til alle søte damer her inne[:)] Håååååper virkelig jeg får være her i maaaange måneder til, dere virker som en veldig hyggelig gjeng[:D]

Milla! Her er du jo! Så gøy!! Nå krysser jeg AAAAALT for at det er deres tur! Jeg kommer til å tenke på deg hver dag, og følge med på deg[:)]

Stor gratulasjonsklem! [:D]

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Milla! Her er du jo! Så gøy!! Nå krysser jeg AAAAALT for at det er deres tur! Jeg kommer til å tenke på deg hver dag, og følge med på deg[:)]

Stor gratulasjonsklem! [:D]

Taaakk for det[:D][:D]
Skal ringe fertilitetsklinikken i mårra nå , håper de kan ta meg inn snarest for å "legge en plan". Har ikke helt trua på at det går bra denne gangen heller, kanskje mest fordi jeg ikke tørr tro noe, men vet at om jeg får noe hjelp derifra, så kan jeg allfall senke skuldrene litt å tenke at det som KAN bli gjort blir gjort[:)]

Er sååå glad på dine vegna også, har vært å snikt, og det gir meg masse håp at det går så flott med deg og spira<3 [:D]

gratulerer så mye [:D] morsomt at du å kommer inn hit[:D]

Denne gangen SKAL det gå bra med begge to. Ring dem i morgen tidlig å sett i gang med alt sammen! Det finst håp vet du! Men jeg forstår at du ikke gleder deg over graviditeten. Jeg er som du ser kommet til uke 9, men har ikke ved en eneste anledning følt glede enda. Men den kommer om et par mnd tror jeg. Vet jeg.

Hold meg/oss oppdatert!

Jeg heier på deg!

ORIGINAL: hero

gratulerer så mye [:D] morsomt at du å kommer inn hit[:D]

Takk for det[:)] kjempemorsomt å komme hit også[:D]

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Denne gangen SKAL det gå bra med begge to. Ring dem i morgen tidlig å sett i gang med alt sammen! Det finst håp vet du! Men jeg forstår at du ikke gleder deg over graviditeten. Jeg er som du ser kommet til uke 9, men har ikke ved en eneste anledning følt glede enda. Men den kommer om et par mnd tror jeg. Vet jeg.

Hold meg/oss oppdatert!

Jeg heier på deg!

Jeg er også ganske fast bestemt på at det skal gå bra, å vi skal sitte med to søte små babyer før neste jul[:D][:D]

Er veeeldig glad for at det fins håp og at jeg enda har noe av det inntakt, får bare håpe at gleden kommer etterhvert. DET blir bra det!!![:D][:D]

Skal holde deg oppdatert vettu[:)]

HEIA OSSSS!!!!

Back
Topp