"Jøss, er du sikker på terminen først er i august?"

Bringebær

Gift med forumet
Argh!! Er så lei!! Er nok mye hormoner også her! Men er så lei av å høre hvor stor jeg er blitt!! "Kan ikke huske at du har vært SÅ stor med de andre!" Eller "oj, tenk så stor du kommer til å være på slutten da!" "Er du sikker på det bare er en??" Argh!!! Kjenner jeg blir irritert!! Nå er jeg ikke den største dama og dette er tredje svangerskap så ja magen er jo skikkelig rund og struttende! Men er jo 30 uker på torsdag så er vell ikke så rart det begynner å bli litt størrelse. Har gått opp 10 kg + men syns ikke jeg er SÅ stor at det liksom MÅ kommenteres hele forbanna tiden! Andre som får kommentarer? Sender med et bilde av min, vist nok, enorme 29+3 mage:)
ImageUploadedByBV Forum1368987981.290743.jpg

Synes du har flott mage!! Vertfall ikke får "stor" , helt perfekt! =) Nyt magen den siste tiden i svangerskapet og nyt dager med sol, is og voksende mage i flotte sommerkjoler!

Ja skal få kjøpt med litt "fint" tøy som jeg faktisk passer:P hehe. Så jeg slipper shorts uten knapp og singlett som går til navlen:P

Du har en fin mage, slettes ikke stor. Jeg tror jeg har større mage enn deg og jeg er litt kortere enn deg.

kjempeflott mage som er akkurat passelig stor.! :)

Kjempe fin mage som er helt perfekt :-). Be de om å holde godt igjen og passe sine egne saker :-(. Skjønner godt at du blir irritert. Syns det rett og slett er dumt at folk kan si noe sånt...

Folk er overraskende frekke! Jeg har fått tusenvis av slike kommentarer, og er egentlig skikkelig lei! Kan ikke folk si noe hyggelig istedenfor?
Magen din er i alle fall langt fra for stor! Den er superfin! :-)

Magen er veldig fin og du har en liten mage til å være gravid for 3 gang og er snart 30 uker på vei!
Jeg har større mage enn deg og har gått opp ca 9 kg.

Jeg venter også min tredje og har fått kommentarer på at magen er liten selv om den er større enn din :P

Jeg synes at magen din er flott :)

Super fin mage da :) min er nok større en din, og jeg er 2.gangs. får ofte høre det å ja, men så er jeg bare 154cm så en plass må babyn ligge å :)
Nyt sommeren og magen :))

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Den er fin :) synes folk er utidige som skal kommentere om den er stor eller uansett hva:/ babyen trenger den plassen i magen, og det e lite vi mammaene kan gjøre for å påvirke størrelsen på kula ;) men alt vises jo bedre på denne årstiden, vi kan jo ikke skjule oss i varmedressen lengre ;P

Syns du har en flott mage! :-) og absolutt ikke så stor, helt flott gravidmage :)

Jeg har en større mage jeg enn deg, å skjønner hva du mener, er selv kjempe lei!
Jeg synes du har en fin baby mage :)

Jeg er enig med de andre her. Magen din er helt slik den skal være dit vi har kommet :) Heldig er du, som er en så fin gravidmage :)

Nydelig mage, ligner på min :-). Jeg har gått opp omtrent like mye som deg, er førstegangs, og får bare gode ord. Tror du har blitt utsatt for ondsinnethet.

Må innrømme at den ser litt mindre ut på bildet enn i virkeligheten. Eller kanskje bare meg som tror det, hehe. Jaja, sommer og sol og jeg er sykemeldt 100% frem til permisjonen!:) så nå skal jeg heller begynne å glede meg til prinsen kommer og begynne aldri så lite på redebygging:)

Du har jo en nydelig mage. Min er jo dobbelt så stor som din og jeg er bare 26 uker !! :p

Back
Topp