Jøss.. dolly...

japp...

vi strandet hos svigers fra onsdag til i går pga dårlig vær og dårlig form hos darlingen..
[:D]

var ute hele lørdagen i finværet da, og da slapp jeg å gå på ski pga grinende, sutrende ikkesovende tobias [8D]

så nå sitter jeg værfast i krsand.. tobias sover (hvorfor det lissom..) og darlingen sturer i sofaen med vondt i ryggen, skallebank, snørrete nese og feber...
Det er vel straffa.. [>:]

ORIGINAL: m@rit

ORIGINAL: Dollface™

japp...

vi strandet hos svigers fra onsdag til i går pga dårlig vær og dårlig form hos darlingen..

var ute hele lørdagen i finværet da, og da slapp jeg å gå på ski pga grinende, sutrende ikkesovende tobias [8D]

så nå sitter jeg værfast i krsand.. tobias sover (hvorfor det lissom..) og darlingen sturer i sofaen med vondt i ryggen, skallebank, snørrete nese og feber...

og verst av alt: sørlandssenteret har ikke oppe [:D]

Hadde vel ikke kommet meg dit heller [8D]  De har jo ikke brøyta ennå... ergo får vi ikke dratt heller...

japp...

Hehe, fantastisk!!
Og du slapp å bruke de nye skiskoa idet hele tatt altså?![8D]

[:D][:D][:D]godt og dolly har klart seg, men synd det ikke ble noe skibilde da[;)][:D]

ORIGINAL: ToveMora31

[:D][:D][:D]godt og dolly har klart seg, men synd det ikke ble noe skibilde da[;)][:D]

Det hadde det da ikke blitt uansett.. Er jo tross alt ikke dekning for mibiltelefon der hun skulle gå på ski...[:D]

ORIGINAL: Ruskesara!

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Det hadde det da ikke blitt uansett.. Er jo tross alt ikke dekning for mibiltelefon der hun skulle gå på ski...[:D]

trenger ikke dekning på mobilen for å ta bilde[:D] så et bilde syntes jeg vi burde få sett hadde dolly gått på ski[8D]

Joda.. Dolly sin trenger visst det..[8|][:D]

ORIGINAL: Ruskesara!

trenger ikke dekning på mobilen for å ta bilde[:D] så et bilde syntes jeg vi burde få sett hadde dolly gått på ski[8D]

Joda.. Dolly sin trenger visst det..[8|][:D]

ja ikke sant.. er jo tross alt VÅR dolly vi snakker om[8|][:D][:D]

HAH...
NÅ er jeg hjemme tenk!
Og jeg fikk brukt skiskoa.. hadde de på meg heeeeeeele dagen...
Dessverre er alt skiutstyret nå hjemme hos svigers - så jeg får ikke gått mer på ski i år.. litt trist med tanke på det flotte skiværet vi har fått på østlandet nå [8D][:D]

Men skal vi se om vi finner no bilde da.... hmm.. jeg hadde jo så fin lue på meg [8D][8D][8D]

Gleder seg til å se fine lua til dolly [:D]

HAH...
NÅ er jeg hjemme tenk!
Og jeg fikk brukt skiskoa.. hadde de på meg heeeeeeele dagen...
Dessverre er alt skiutstyret nå hjemme hos svigers - så jeg får ikke gått mer på ski i år.. litt trist med tanke på det flotte skiværet vi har fått på østlandet nå [8D][:D]

Men skal vi se om vi finner no bilde da.... hmm.. jeg hadde jo så fin lue på meg [8D][8D][8D]

Jeg tror ikke før jeg får se det[>:]................[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] spent på lua gitt[8D]

Back
Topp