Overlevde du...???[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: m@rit
ORIGINAL: Dollface™
japp...
vi strandet hos svigers fra onsdag til i går pga dårlig vær og dårlig form hos darlingen..
[:D]
var ute hele lørdagen i finværet da, og da slapp jeg å gå på ski pga grinende, sutrende ikkesovende tobias [8D]
så nå sitter jeg værfast i krsand.. tobias sover (hvorfor det lissom..) og darlingen sturer i sofaen med vondt i ryggen, skallebank, snørrete nese og feber...
Det er vel straffa.. [>:]
og verst av alt: sørlandssenteret har ikke oppe [:D]
japp...
vi strandet hos svigers fra onsdag til i går pga dårlig vær og dårlig form hos darlingen..
[:D]
var ute hele lørdagen i finværet da, og da slapp jeg å gå på ski pga grinende, sutrende ikkesovende tobias [8D]
så nå sitter jeg værfast i krsand.. tobias sover (hvorfor det lissom..) og darlingen sturer i sofaen med vondt i ryggen, skallebank, snørrete nese og feber...
Det er vel straffa.. [>:]
ORIGINAL: ToveMora31
[:D][:D][:D]godt og dolly har klart seg, men synd det ikke ble noe skibilde da[;)][:D]
ORIGINAL: Ruskesara!
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
[:D][:D][:D]godt og dolly har klart seg, men synd det ikke ble noe skibilde da[;)][:D]
Det hadde det da ikke blitt uansett.. Er jo tross alt ikke dekning for mibiltelefon der hun skulle gå på ski...[:D]
trenger ikke dekning på mobilen for å ta bilde[:D] så et bilde syntes jeg vi burde få sett hadde dolly gått på ski[8D]
ORIGINAL: Ruskesara!
Det hadde det da ikke blitt uansett.. Er jo tross alt ikke dekning for mibiltelefon der hun skulle gå på ski...[:D]
trenger ikke dekning på mobilen for å ta bilde[:D] så et bilde syntes jeg vi burde få sett hadde dolly gått på ski[8D]
Joda.. Dolly sin trenger visst det..[8|][:D]
HAH...
NÅ er jeg hjemme tenk!
Og jeg fikk brukt skiskoa.. hadde de på meg heeeeeeele dagen...
Dessverre er alt skiutstyret nå hjemme hos svigers - så jeg får ikke gått mer på ski i år.. litt trist med tanke på det flotte skiværet vi har fått på østlandet nå [8D][:D]
Men skal vi se om vi finner no bilde da.... hmm.. jeg hadde jo så fin lue på meg [8D][8D][8D]