puusen Forumet er livet 23 Des 2009 #1 noen som har prøvd den? skal prøve imorgen vi (har multekrem om det skulle gå vest da), den såg så utrolig god ut! spent på om jeg får det til[8|] om noen har tips så; ja takk[:)]
noen som har prøvd den? skal prøve imorgen vi (har multekrem om det skulle gå vest da), den såg så utrolig god ut! spent på om jeg får det til[8|] om noen har tips så; ja takk[:)]
*mumfie* Elsker forumet 23 Des 2009 #3 Den er kanon deilig [:D] Blr helt sikkert vellykka [;)] Og lykke til med fødsel når den tid kommer, x-fingrer for over nyttår???
Den er kanon deilig [:D] Blr helt sikkert vellykka [;)] Og lykke til med fødsel når den tid kommer, x-fingrer for over nyttår???
puusen Forumet er livet 23 Des 2009 #4 ORIGINAL: *mumfie* Den er kanon deilig [:D] Blr helt sikkert vellykka [;)] Og lykke til med fødsel når den tid kommer, x-fingrer for over nyttår??? har du prøvd den? lurer på et par småting[;)] tusen takk for det! [:)] satser på at jeg kniper til over nyttår ja! men da kan hun bare komme så fort som mulig[:D]
ORIGINAL: *mumfie* Den er kanon deilig [:D] Blr helt sikkert vellykka [;)] Og lykke til med fødsel når den tid kommer, x-fingrer for over nyttår??? har du prøvd den? lurer på et par småting[;)] tusen takk for det! [:)] satser på at jeg kniper til over nyttår ja! men da kan hun bare komme så fort som mulig[:D]