Jævlig dag

Linni

Forumet er livet
VIP
I dag har jeg det helt jævlig.
I morgen kl. 9.30 skal jeg møte på fødepoliklinikken å se om jeg er moden nok til å settes i gang.
Gruer meg og gruer meg. Prøver å finne på masse å gjør for å ikke tenke på det men er ikke så lett [&o]
Når jeg leser hvor tøffe og flinke dere andre jenter har vært så skulle jeg og klare det men.......
Vet ikke hva jeg går til. Det er det værste hadde jeg skulle reist inn i morgen tatt keisersnitt hadde det vært helt greit.
Men bare jeg får begynt så er jeg vel så glad når alt er over??!!

Håper dere hadde en fin kveld i går og at dere har masse på lager til å legge inn på babyverden så jeg kan ha noe å gjør [;)]
har vært så roligt i det siste
Klem

Lykke til!! Snart ferdig nå!!![;)]

Skjønner hvordan du har det, men tenkte jeg skulle snde over noen trøstende ord om at du skal være glad du slipper å gå igjennom det vi har gjort[:'(] Alt kommer til å gå bra og vær glad for at de i det minste vil hjelpe deg[;)] i motsetning til meg[:(]Det vil sikkert gjøre vondt som hos alle andre, men det er ikke noe å grue seg til. Ønsker deg lykke til og at alt går som det skal. Skal holde toveli6 oppdatert hvis det skjer noe her mens du er borte[;)]Godt nyttår[:)]

føler med deg Linni!!
du skal se at det går bare fint.. ble satta igang selv siden jeg fikk SF. men det ende med keisersnitt, noe jeg ikke vil annbefale.!!
noen venner av meg som har født deres første barn uten noen form for hjelp, og som måtte igangsettes på nr 2 har fortalt meg at det ikke var noe værre det.
dette kommer du til å klare fint!!.
tenk at snart skal du få det lille nurket ditt i armene[:)]
sender deg mange gode klemmer og en stor dæsj med mot!!
lykke til!!

Dette går fint Linni! Jeg ble igangsatt 4 uker før termin pga svangerskapsforgiftning. Det gikk kjempefint, det hele var over på 3 1/2 time. Jeg var mest bekymret for lille Frida at hun ikke hadde det bra.

dette skal gå så bra Linni[:)] snart er du mamma,tenk på det[:D]
Alle andre kvinner har da klart å føde,så då klarer du det også,stå på og lykke til[:)]

Ville bare ønske deg masse lykke til jeg, det kommer til å gå kjempefint Linni[:)]

Du kommer til å klare det helt fint,Linni!! Etter alt det dere har vært gjennom med førstemann er en fødsel bare blåbær!! Husk på at du er sterk og tøff- lykke til [:D][:D]

Tusen takk jenter [:D]
Har hatt et litt utbrudd nå på mannen. Jeg var så sur og bang der begynte jeg bare å grine så jeg håper det hjalp litt.
Skal tenke på alle dere tøffe jenter her inne som har klart det [:D]

Tusen tusen takk igjen for dere er her [:D]

Masse, masse, lykke til Linni!!!! Har tenkt på deg, mente å huske at det var i morgen du skulle inn på sykehuset.. Du kommer til å klare deg kjempefint, og snart har du den lille engelen din i armene[:D] Skal tenke masse på deg i morgen og sende deg mange positive tanker og energier[:D]

Lykke til!!!![:D][:D]

Stor klem!

Lykke til linni! Skal tenke masse på deg i morgen. Dette klarer du![:D]

masse lykke til i morgen. Du klarer dette så bra! Gleder du deg ikke litt til å få oppleve en fødsel?Jeg hadde keisersnitt sist, og jeg gleder meg masse til en fødsel en gang..
Du er jo en kjempe tøff dame, så er det noen som klarer dette så er det deg!

Grin så det spruter hvis det er det som skal til!!! [:D]

Nei gjør ikke det [;)] Jeg liker mer å gå til kjente og trygge ting.
Skal nok klare det bare å komme i gang så er jeg glad.
da har jeg ingen vei tilbake hi hi hi [:D]

Hei Linni..er så spendt...

Hvordan gikk det, blir du satt igang?

Venter spendt og ønsker deg lykke til

Du er så flott Linni.. Dette klarer du helt fint! Vi har jo snakket om dette før.. Tenk på din verste fiende som har fått barn.. Har hun klart det så klarer du også det! [:D] *smask*

Hei,hei.
Dette klarer du kjempe fint!LYKKE TIL!!Jeg fødte ei jenta den 28.10.Ja det er vondt,men fy flate så kjekt d er ittepå.Eg var på fødeloftet på SUS.
KLEM[;)]

ORIGINAL: lindaen

Du er så flott Linni.. Dette klarer du helt fint! Vi har jo snakket om dette før.. Tenk på din verste fiende som har fått barn.. Har hun klart det så klarer du også det! [:D] *smask*

Du er bare hærlig [:D]

Og til alle dere andre det er dere og.
Ja jeg skal vel klare det men ser fram til de har satt det i gang [;)]
Skulle ønske vi fikk internett på føden kunne jeg ha sett på alt her inne tjihi [:D]

Hehe.. Du klarer deg nok uten oss også[;)] Men vi har deg jo i tankene vet du! [:D] Også håper vi ikke at du blir fri for strøm ellernoe.. For DA blir det sure miner!!

Back
Topp