jævlig butikktur

kosemor

Glad i forumet
kvalmen begynner å komme mer går å brekker meg så fort jeg ikke svelger noe i form av fast føde.. hadde ukeshandling alene og gikk å brakk meg i smug på hele turen.. nok med å si hei til folk og følte jeg måtte spy.. på siste butikken jeg var innom holdt jeg på å brekke meg rett foran fastlegen min.. igrunn greit det så ser hun at jeg faktisk er kvalm..

på hjemturen måtte jeg sitte å spise smågodt for å holde brekkingen tilbake...toppen ti min siden jeg spiste noe nå og kjenner det smyger seg på igjen.. fint med to av gubbens barn her på pappahelg itillegg til at han eldste har med en kompis

Uff, vet hvordan du har det. Det er nesten så jeg ikke tør å kjøre bil lenger pga svimmelheten og kvalmen :bounce

godt det forhåpentligvis kommer noe godt ut av dette i september

uff, høres slitsomt ut! Ser at jeg nok er av de heldige som kun har vært småkvalm.. Men hold ut, så blir det nok snart bedre!

Huff!
Skulle ta ukes handelen siste onsdag og hadde med meg ungene. Dette var sikkert den jævligste butikkturen jeg har vært på ever! Hadde ikke lyst på noe, måtte kjempe for ikke å spy midt i butikken, butikksjefen så veldig rart på meg flere ganger, inn i mellom fikk syntes jeg noe var fristende og da kjøpte jeg det, ungene fikk lov til å ta så og si det de ville så når jeg kom til kassa betalte jeg 900 kr for en middag og masse annet som jeg fortsatt ikke egentlig vet hva var.... og himmel så glad jeg var når jeg kom hjem og kunne legge meg på sofaen!

Huff!
Skulle ta ukes handelen siste onsdag og hadde med meg ungene. Dette var sikkert den jævligste butikkturen jeg har vært på ever! Hadde ikke lyst på noe, måtte kjempe for ikke å spy midt i butikken, butikksjefen så veldig rart på meg flere ganger, inn i mellom fikk syntes jeg noe var fristende og da kjøpte jeg det, ungene fikk lov til å ta så og si det de ville så når jeg kom til kassa betalte jeg 900 kr for en middag og masse annet som jeg fortsatt ikke egentlig vet hva var.... og himmel så glad jeg var når jeg kom hjem og kunne legge meg på sofaen!
jeg hadde laget ukesmeny og skrevet opp alt jeg skulle ha.. men skulle lage wok i går, men ble to ferdigpizza istedet for orket ikke tanken på å stå å lage wok til mange så sent med kvalmen

Back
Topp