jævla sviker!!!!

LilleBall

Forumet er livet
Pappa skulle egentlig komme i helgen.. Han har ikke sett Maja siden hun var 3mnd..
 Men så tinger han nå plutselig og sier at han ikke kan komme før 27?! WHAT THE FUCK?!?!?!?!?!?!?! Dette er IKKE første gangen vel og bemerke, han sier støtt han kommer, men gjør det aldri! Nei, han kan bare gi faen i og komme hit overhodet tror jeg!! [:@][:@][:@]

bor han langt nna eller ? siden d er lenge siden ?

pappa er og kjempe dårlig til å komme å se han...

[:@][:@]

Skjønner du blir sint å alt....

Han bor i Valdres, er et veldig godt stykke unna her ja.

Ja, han sa nå at han skulle komme 27 da.. Jada sa jeg og la på.
Finner meg ikke i dette lenger!!!

Når jeg og brodern var små sa han alltid at vi skulle reise på turer og diverse, men det blei ALDRI noe av! Nok er nok!! Han får ikke såre barnet mitt slik han gjorde meg oss! [:@]

Så utrolig trist når folk lover og lyger [:(] Å svikte på den måten er så dårlig gjort!

Javel.. så du mener det er helt greit og akseptere at han svikere Maja og meg gang på gang på gang..?
 Det håper jeg ærlig talt du ikke mener.. [8|]

Hvorfor skulle jeg det? [8|] 

Dette er ikke bare meg og Maja, men jeg har opplevd dette i alle år.. Burde han ikke være iverig etter og ta med sine EGENE barn på ferie kanskje? Og jeg trodde nå alle besteforeldre skulle være iverige jeg da?

Nei.. Jeg kommer til og akseptere det overhodet! Da kan han bare gi en lang f i og prøve kontakte oss..!
 Kall meg gjerne kald og ufølsom, men du aner ikke hva jeg har vært igjenom med han der i alle år. Jeg trodde faktisk det kom til og bli bedre når han fikk barnebarn, men tydeligvis ikke. Da vil jeg heller droppe han enn og la han såre ungen min!

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

så utrolig dårlig gjort!! skjønner godt at du er lei deg! hadde klikka for meg! [:@]

ORIGINAL: •Kine•™

ORIGINAL: Annicken

pappan min bor IKKE langt unne men gidder aldri komme fordet..
sinnsykt dårlig ..

ikke min pappa heller. ti minutter kanskje..

Det er så dårlig!! [:@]

Trodde besteforeldre skulle være ivrige jeg.. Herregud, se på svigers. De ber om og få passe henne nesten hele tiden jo.. [&:]

ORIGINAL: TMB

ORIGINAL: PrinsessenesPappa

ORIGINAL: RitaCecilie

Javel.. så du mener det er helt greit og akseptere at han svikere Maja og meg gang på gang på gang..?
Det håper jeg ærlig talt du ikke mener.. [8|]

Vet ikke hva du legger i ordet svike jeg, bare leser at han ikke er så ivrig. Det er jo vanskelig å presse han til å bli det da.... men nei syns ikke det er ok at han sviker.... Men viss han ikke er så ivrig så syns jeg det må aksepteres ja.

Som pappa bør man jo stille opp! Det er jo det minste man forventer av en pappa, spør du meg. Rita, jeg hadde heller ikke akseptert det!

Kommer jeg absolutt ikke til og gjøre heller! [:@]

Det er så unødevednig det der. Istede for å gi forhåpninger på den måten, så får han helelr la være. Sender deg en go klem[:)]

Huff, rita, skjønner godt frustrasjonen din[:@]

Skjønner godt at du er såret[&o]

ORIGINAL: tipp

Det er så unødevednig det der. Istede for å gi forhåpninger på den måten, så får han helelr la være. Sender deg en go klem[:)]

Er så dumt når det blir sånn, morfaren til Malin har ikke sett henne han.
Håper at du gjør det som du føler er best for deg og Maja[:)]

Uff kjedelig når det er sånn.

sender deg en stor trøsteklem[:)]

ORIGINAL: •Kine•™

ORIGINAL: Annicken

pappan min bor IKKE langt unne men gidder aldri komme fordet..
sinnsykt dårlig ..

Sign. Inviterer oss aldri på besøk eller ringer  eller noe her heller...[&:]

Back
Topp