Jævla pollen!!

Kystvaktkone

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Ja da har altså pollenet kommet for fullt til Nord-Norge! Og jeg er potte tett, rennende øyne, ser ingenting og snørrer og styrer! :dead:
Vaksine er det eneste som funker, og det får jeg jo ikke da den kan være skadelig for babyen.
Men er det noen som vet om man blir tatt på alvor på føden? Det står jo i papirene mine, men jeg er likevel redd for å bli isolert eller behandlet som Corona-pasient... Hva tror dere? Hadde ikke allergi med de to første, var heldig å få det våren for 3 år siden :shifty:

Ja da har altså pollenet kommet for fullt til Nord-Norge! Og jeg er potte tett, rennende øyne, ser ingenting og snørrer og styrer! :dead:
Vaksine er det eneste som funker, og det får jeg jo ikke da den kan være skadelig for babyen.
Men er det noen som vet om man blir tatt på alvor på føden? Det står jo i papirene mine, men jeg er likevel redd for å bli isolert eller behandlet som Corona-pasient... Hva tror dere? Hadde ikke allergi med de to første, var heldig å få det våren for 3 år siden :shifty:
Du blir trodd på at du har allergi.

Akkurat vært innlagt på føden, med allergi.. fikk bære spm om jeg var dårlig. Så sa jeg allergi, og ikke noe mer spm om det :)

Misunner deg ikke
Har selv kraftig allergi men jeg har vært helt fin og uten medisiner de 2 andre svangerskapene mine. Er spent på om det vil gjelde denne gangen også, Bjørken er min verste fiende på våren :(

Lufta denne bekymringen for fastlegen sjølv, og fastlegen rådførte seg med kommunelegen. Har fått attest fra fastlegen om at eg har pollenallergi og at eg bruker nesespray fast på resept for dette. Så er litt roligere med tanke på å møte opp på føden no.
Har termin 2. Mai

Back
Topp