jævla nav!!!

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
kan noen fortelle meg hvorfor nav liksom skal vite hva min kjæreste heter når jeg leverer opplysninger om at alle stønader må stoppes??hva har dem med det og gjøre egentli??de burde vel bare være glad for at de ikke trenger og cashe ut mere  til meg??!!

er vel for å være sikker på at han heller ikke mottar??!!

nei vet ikke, men er sikkert en grunn.[&:]

det er nok en grunn for det[:)]

ORIGINAL: larviksjenta

er vel for å være sikker på at han heller ikke mottar??!!

nei vet ikke, men er sikkert en grunn.[&:]

Jepp. Garantert for å sjekke om han også får ytelser fra Nav f.eks.

Kanskje for å se om han motter trygd??.. eller kanskje de registrerer slikt inne på sidene sine siden dere blir samboere og ser du ska ha baby ( med han du skal flytte sammen med?) og skal ha barn sammen går jeg ut i fra[;)].... sikker bare rutine spørsmål

jeg syns det hørtes suspekt ut jeg da,i brevet skrev jeg at alt måtte opphøre fra 1.juni og hu dama ville vite om vi skulle flytte sammen da eller om vi hadde ett eksakt tidspunkt,det syns jeg også var litt rart,kan dem ikke bare slutte og sende meg penger da.og når hu spurte om navnet sa hu at dem måtte vite om det var barnefaren(har en datter fra før) er det fordi hvis det er bf så må jeg liksom betale tilbake alt jeg har fått i støtte eller?

ORIGINAL: tigerguttimagen

jeg syns det hørtes suspekt ut jeg da,i brevet skrev jeg at alt måtte opphøre fra 1.juni og hu dama ville vite om vi skulle flytte sammen da eller om vi hadde ett eksakt tidspunkt,det syns jeg også var litt rart,kan dem ikke bare slutte og sende meg penger da.og når hu spurte om navnet sa hu at dem måtte vite om det var barnefaren(har en datter fra før) er det fordi hvis det er bf så må jeg liksom betale tilbake alt jeg har fått i støtte eller?

Det er vel fordi du fortsatt har rett på støtte i 12 mnd hvis det ikke er barnefaren.
Er det bf så mister du det jah..

hææ.trodde at hvis man flyttet sammen med noen andre så fikk man ikke mere støtter jeg for da er man liksom ikke aleneforsørger mere,men det er mulig at jeg har litt noia siden det er bf jeg har blitt sammen med igjen da,hehe,er jo kanskje litt rart og bli sammen med bf når det er to år siden det ble slutt[:-]vet ikke jeg asså[;)]jaja for ringe hu nå og spørre da...

ORIGINAL: tigerguttimagen

Selvfølgelig må de passe på at alt er riktig og at du brått ikke blir stående uten inntekt. Du er gravid og Nav har ansvar for deg! [:)]

Sa du til dem at det var med barnefar...hva sa dem da??

hu bare lurte på om vi bodde sammen allerede eller når vi evt skulle bo sammen,åsså spurte hu om vi hadde samvær da??eeeh ja sa jeg bare vi har jo liksom blitt sammen igjen så det er jo naturlig

Men om du flytter sammen med en som ikke er bf til den første ungen din, så har du rett på stønad i 12 mnd etter dere flytter sammen eller til dere får felles barn...

Kanskje greit og opplyse dem om slike ting, så du ikke MISTER penger du fortsatt har krav på[8|]

Back
Topp