Jævla fjøsnisse av en lege!!

Ulva

Forumet er livet
Har vært hos lege i dag ang bekkenet og her er det han kom som løsning på bekkenløsninga mi:
2 paracet + 1 ibux 3 ganger daglig, litt fysioterapi og ingen sykemelding!

JADDA! For smertestillende hjelper jo meg å få et friskt bekken, samtidig som jeg skal gå på jobb som er fysisk tung og hvor det er gåing i ett hele dagen på betong! Skal jeg liksom gå å dope meg ned på smertestillende og vips så er bekkenet i orden?
Måtte nesten krangle meg til sykemelding. Fikk sykemeldig i 14 dager og han mente med litt fysioterapi disse 14 dagene + smertestillende så er jeg klar for jobb 5 september!

Arbeidsgiver ristet bare oppgitt på hodet og sambo nesten letta av sofan...

Nå var det riktignok en turnuskandidat jeg var hos, for fastlegen min hadde fullt opp og ingen mulighet å skvise meg inn på timeplanen sin.

Jeg var hos en vikar i svangerskapet pga bekkenløsning. Jeg fikk beskjed om at vide klær kom til å være løsningen på problemet. Da var det like før jeg sendte en formell klage, altså. Så, du har min fulle sympati!

[:@]

dårli gjort av legen din[:@]ganske provoserande at dei må ver sånn!

oi oi oi såpass ja... jeg var hos fysioen i går og ho sa til meg.

" du er sykemeldt du nå vel, om du ikke er det så må du bli det".
jeg fikk ikke lov til å gå unødvendig i trapper eller gå lange turer... STRENGT FORBUDT.... hmmmm rare de legene altså...

fysion som jeg var hos blei jo sinna på min lege, for at ho ikke hadde sendt meg til fysio når jeg gikk gravid. så ho sa bare ...

" leger har ikke peil altså "....

hmmmmmm leger ass....

ORIGINAL: babyboy09

jeg fikk ikke lov til å gå unødvendig i trapper eller gå lange turer... STRENGT FORBUDT.... hmmmm rare de legene altså...

fysion som jeg var hos blei jo sinna på min lege, for at ho ikke hadde sendt meg til fysio når jeg gikk gravid. så ho sa bare ...

hmmmmmm leger ass....

Hvor ofte må du til fysioen i uka?

ORIGINAL: Ulva

hmmmmmm leger ass....

det vet jeg ikke enda. for jeg må til osteopat først... for jeg har en stor låsning i bekkenet og ryggen ... skal dit i morra...

hmmmmmm leger ass....

det vet jeg ikke enda. for jeg må til osteopat først... for jeg har en stor låsning i bekkenet og ryggen ... skal dit i morra...

Auda!

hmmmmmm leger ass....

Auda!

hehe ja det er auuuuuu

[8|]

ja, man skal jammen meg krangle noen ganger.. jeg fikk den "kan du ikke omplasseres da?" og jeg jobbet i byggevarebutikk, hadde bekkenløsning, søvnproblemer og ryggondt. Jada, jeg kan gå ut på trelast å bære litt tunge mørtelsekker og 4toms planker jeg[8|]

ORIGINAL: TJ2008

ORIGINAL: namarie

Jeg var hos en vikar i svangerskapet pga bekkenløsning. Jeg fikk beskjed om at vide klær kom til å være løsningen på problemet. Da var det like før jeg sendte en formell klage, altså. Så, du har min fulle sympati!

Vide klær hjelper på,om man har plager med hofter/bekken,at da ikkje strammer i det området...Merka eg her ein dag eg prøvde ein bukse som eg brukte før sv.skap med 1.mann,buksa satt fint den,uten for mukje overheng,men merka da i hoftene..

Men over til saken,..Tåpelig å gje eit sånt svar...Vide klær og du er frisk[:-]

Syntes bare det var litt komisk, i og med at jeg hadde verdens videste tunika på meg da jeg var der. Hva kunne jeg possibly hatt som var videre? Burka, liksom?

ORIGINAL: nette2010

hehehe... ikke alle leger er like gode...
jeg ble plaget med bekkene da jeg var 3mnd på vei,å legen mente at det var ikke mulig å bli plaget med bekkene før man hadde fått mage (vistes ikke at jeg var gravid før jeg var 5-6mnd på vei) så han nektet meg sykemelding,så endte opp med at jordmoren jeg hadde tråppet opp sammen med meg å forlangte sykemelding!

Høres nesten ut som min lege det! [8|] Jeg merket plager ved bekkenet med en gang (før 12 uke)
Men sa ikke noe til legen før andre kontrollen, men det var vist alt for tidlig med bekkenplager, så var vertfall ikke bekkenløsning[8|] Jeg fikke ikke sykemelding før jeg ikke klarte å gå nesten jeg... [&o]

Bekken plager er virkelig noe legene burde lære seg mere om!!! [:@][:@][:@][:@]

GOD BEDRING!!!!! [:)]

Back
Topp