Jævla facebook... griner...

Tamera1985

Betatt av forumet
Det første jeg ser når jeg logger meg på facebook er en video av en mor å sitt barn... trykker på... Moren driver å slår ungen på max et år flere ganger med en pute, å ungen grineremoticon
Jeg klarte å se max 4 sec, men så noen var skrevet at barnet prøver forjeves å krype opp til moren får å få trøst...og ikke minst står det en annen idiot å filmer å ikke gjør en dritt... hva er det som gjør at foreldre kan oppføre seg sånn mot sine barn,eller i det hele tatt barn?????
forstår det ikke... vis jeg skjefter litt på min sønn på 16 månder, må jeg bare ta tak i han og klemme han og si om å om igjen at jeg elsker han... klarer ikke å forstå dette... klumpen vokser i halsen å tårene står på spreng emoticon er det virkelig folk som syns dette er underholdning????????det verste er at den varer i over 4 min..............

forsvarer ingen ting, men det kan være noe mer..  IKKJE VEIT EG, MEN EG E ENIGE. He sitt møje rart så forbanne meg!!

Tviler,hun fikk vist "hele" 18 månder inne for dette

Syns det er forferdligt at folk deler sånne ting på FB.
Ser der har vært flere som har delt videoer av misshandling av dyr også. Ja vi skal være klar over hva som skjer i verden, men vi trenger ikke fremme filmingen.

Jmd skrev:
Syns det er forferdligt at folk deler sånne ting på FB.
Ser der har vært flere som har delt videoer av misshandling av dyr også. Ja vi skal være klar over hva som skjer i verden, men vi trenger ikke fremme filmingen.

Det er helt sant, men det positive med at folk filmer, er jo at de blir tatt... liker heller ikke at det blir vist på f.book, men dette tok kaka... arhh...............har rett og slett ikke ord... 

Tamera1985 skrev:

Gratulerer med 12 uker i dag  forresten =)

Jmd skrev:

Tamera1985 skrev:

Takk :)

Jmd skrev:

Tamera1985 skrev:

Takk :)

gått, men forferdelig at hu ikkje fekk meir straff!!!!!

fatte ikkje heilt FB allti.. vold og missbruk e låv men ikkje amming..

Tamera1985 skrev:
Det første jeg ser når jeg logger meg på facebook er en video av en mor å sitt barn... trykker på... Moren driver å slår ungen på max et år flere ganger med en pute, å ungen grineremoticon
Jeg klarte å se max 4 sec, men så noen var skrevet at barnet prøver forjeves å krype opp til moren får å få trøst...og ikke minst står det en annen idiot å filmer å ikke gjør en dritt... hva er det som gjør at foreldre kan oppføre seg sånn mot sine barn,eller i det hele tatt barn?????
forstår det ikke... vis jeg skjefter litt på min sønn på 16 månder, må jeg bare ta tak i han og klemme han og si om å om igjen at jeg elsker han... klarer ikke å forstå dette... klumpen vokser i halsen å tårene står på spreng emoticon er det virkelig folk som syns dette er underholdning????????det verste er at den varer i over 4 min..............

Jeg så max 6 sek. Helt sykt, men hva med den som har filmet da??? Helt villt! Og at noen klarer å se mer enn et par sekunder... Sorry det skjønner ikke jeg! Jeg klarte heller ikke la vær å se fordi noen hadde postet det. Enig med deg, unødvendig å poste!

Back
Topp