Jævla f£$€£@ katt!!

M3rl0t

Elsker forumet
Tror dere ikke katten hadde tissa i senga mi i går kveld da! Var heldigvis bare dyna, og har en ekstra, så løste seg der og da, men den dyna var jo ganske dyr.. Dobbel gåsedun dyne (sommerdyne).. Tror dere det går greit å vaske den i maskina, eller må jeg koste på den rens.. Det er slike små rom som dunen er inni så er jo grenser for hvor mye den kan klumpe seg.. Tenkte svinge ned på sporten og få kjøpt tennisballer..

Hva hadde dere gjort?? Kostet på den rens til 500 kr, eller bare tatt sjansen???

Jeg har vaska dundyna mi flere ganger. Går helt fint det. Ha den i tørketrommel med baller etterpå, så blir den god som ny :)

jeg slenger dundyner i maskina her. har eget progra for det. men ullprogram funker sikkert fint det også. og tørketrommel med tennisballer i etterpå. henger litt til tørk også: obs ikke i solen.

Har ikke tørketrommel! Arg, altså... Men siden det er slike små rom over hele dyna så kan jeg jo bruke litt tid på å klemme og banke i stedet..

Hovedbekymringen er at den skal bli for tung for maskina.. Er jo ei 200x220 dyne liksom..

Back
Topp