Jævla dritt lege!!!!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Nå har jeg vært på legevakten! Han tok meg på armene i 2 sek, så sa han nei det er ikke noe gale!! Han målte ikke blodtrykket mitt eller noe!!![8|][:'(] Og i tilegg måtte jeg betale 250 kr. Fordi det ikke hadde noe med svangerskapet å gjøre. Hva faen vet han om det da? Når han ikke sjekket meg engang!?

Sist gang jeg var hos legen, så sa legen at det var ingenting med svangerskapet å gjøre. Men når jeg gikk så sa han jeg skulle ikke betale noe siden jeg var gravid..

Åhhhhh, jeg er så forbanna og sint, og lei meg for jeg vet jeg har en jævlig natt til i vente[:(]

seriøst?

du skulle bedt om å få målt blodtrykket da du var der!!

tok de ikke urinprøve heller?

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

seriøst?

du skulle bedt om å få målt blodtrykket da du var der!!

tok de ikke urinprøve heller?

Nope, var inne hos han i 1 minutt eller noe..

du må betale hvis det ikke har noe med svangerskapet å gjøre, men nå vet jo ikke jeg hvorfor du var der... Han burde uansett ha sjekket deg bedre enn å bare ta deg på armen

ORIGINAL: nesco

du må betale hvis det ikke har noe med svangerskapet å gjøre, men nå vet jo ikke jeg hvorfor du var der... Han burde uansett ha sjekket deg bedre enn å bare ta deg på armen

Ja men han vet jo ikke om det har noe med svangerskapet og gjøre når han ikke sjekket meg engang!![:o]

Så hadde jeg fint gitt beskjed!

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

ORIGINAL: nesco

Ja men han vet jo ikke om det har noe med svangerskapet og gjøre når han ikke sjekket meg engang!![:o]

men du har vel fortalt ham hvorfor du oppsøkte legevakta?

syyykt[:@]

vel, noen leger egner seg ikke til å være lege[:@]
der har jeg et kjempegodt eksempel: måtte dra til spesialist i oslo..var inne i 3 minutter å ble bedt om nye rtg.bilder.. vel.. det kunne han ha fortalt meg via tlf.. var 6 mnd gravid og greier.. å det er litt av en tur å dra herifra å helt til oslo[:@]

Var foresten samme legen som sendte veninna mi som fødte 2 mnd for tidlig hjem med 0 fostervann, for han mente det bare var UVI når hun sa vannet hadde gått!!

Back
Topp