Jævla dåp!

Ijea

Glad i forumet
Fant ut at det er myeeee kosligere med hjemmelagde invitasjoner, så jeg tok turen på panduro igår å kjøpte meg masse fine ark, bånd, og litt pynte greier. Tenkte at dette kom til å bli kooooslig! dum som jeg er...
Jeg skulle virkelig ønske jeg var smart nok til å bestille ferdiglaget!! For nå sitter jeg her med masse ark som det ser ut som en 3 åring har klippet, lim over faens alt, både påå invitasjonene å på bordet!!
Jeg som har så god tålmodighet og er så avslappet også.. Eeeeh, nei.. Sitter her illrød i trynet og er grisesur! Jævla møkka dåp [:-] wææ...
Jaja, får gjøre det beste ut av det. Er ikke jeg som skal ha de invitasjonene uansett [:-] tror alle kommer til å få seg en god latter når de åpner konvolutten hvertfall, om ikke annet [:D]

hehe, du skal ha kred for å ha prøvd iallefall! [:D] Her blir det ferdigbestilte fotoinvitasjoner fra fotoknudsen som forrige gang! [:D]

hahaha unnskyld meg men nå lo jeg godt!!!!

Kan vi ikke få se bilde av de??[8D]
De er sikkert ikke så ille skjønner du [;)]

ORIGINAL: milla1986

Hahaha, åjoda det er det [:-] har jo ikke lagd ferdig noe da. begynner på en, så går det til dundas. så begynner jeg på en ny. å sånn går no dagan [:-]

Det er grunnen til at jeg akkurat har kommet hjem med ferdiglagede[;)]

ORIGINAL: Ijea

Hahaha, åjoda det er det [:-] har jo ikke lagd ferdig noe da. begynner på en, så går det til dundas. så begynner jeg på en ny. å sånn går no dagan [:-]

*leeeer*

Men vettu hva milla, du skal faderma få se noen bilder du! [:-]

Her kan du se den FLOTTE klippingen min!

Og her prøvde jeg og sette på ett bånd! Som ble både skeiv og drukna i lim!

Bf ville så gjerne ha invitasjoner med hodeskalle, så da tenkte jeg at jeg kunne lage slike til vennene våre.. eeeh

Skulle bare lage ett kladde kort, slik at jeg viste hvordan de andre skulle bli.. men klarte faen ikke det engang.. Og ja, det står hilsen Ida og mordi.... det var her jeg begynte å bli litt irritert

Det er hva jeg syntes om å lage hjemmelaga kort!

Egentlig lurer jeg litt på om jeg var drita eller rusa igår.. Som gikk med på å lage hjemmelaga kort og dåpskort med hodeskalle! ER DET MULIG!

hehe...

Må le..8jeg lagde nemlig rundt 100 bryllupsinvitasjoner på egenhånd) så...jupp...know what you mean.. :)

ORIGINAL: Ugla med julegullet

hehe...

Må le..8jeg lagde nemlig rundt 100 bryllupsinvitasjoner på egenhånd) så...jupp...know what you mean.. :)

Å herregud! All kredd til deg [:D] Fytti, da hadde det turna for meg tror jeg [:-]

Godt verktøy er halve jobben,jeg lager masse kort og de blir faktisk ganske bra,men måtte jeg sitti og klipt ark så hadde det sett ut som noe en av ungene i bhg hadde lagd[;)].

Så hipp hurra for papirkutter og alle andre finurlige ting man trenger når man skal gjøre det rett og pent

Var jo ikke galt det. Bortsett fra siste teksten da. Men all ære til deg som gidder å lage. Her holdt det med tanken og når jeg luftet til sambo så lo han og spurte om jeg med min kreativitet og tålmodighet synes det var så lurt[:-]
Så han dro å kjøpte i butikken han

Syns du var flink jeg [;)] Kreative og sjarmerende invitasjoner [:D]

Vettu hva? Du er sabla flink som i det hele tatt gidder å prøve[:D] Du vet jo at jeg finnes ikke kreativ selv, så jeg beundrer de som prøver[:D] FLINKA!

Ååh tusen takk for titten[;)]

Mordi faktisk... hahaha... Må le..

Du er søt da[;)] Da var jo ikke såå ille de da! Kunne vært værre..
Selvfølgelig teksten inni må du kanskje forandre litt på[8D]

Ikke send det siste der da.[:D][:D][:D] Dåpsinnvitasjoner med hodeskaller var forresten forfriskende originalt.[:D]

Jeg tok den lettvinteste løsningen. Jeg bare ringte til gjestene, og sa at de ikke fikk invitasjoner. De dukket opp likevel, til tross for min manglende innsats med saks og lim.[8D] Fotoknudsen hadde nok vært et bedre alternativ for både deg og meg.[8D]

Haha, ikke sende med teksten inni? åååh :( da må jeg jo lage alle på nytt!
Gikk ganske mange ark for å si det sånn, flaks for meg at jeg kjøpte maange [:-]
Gikk litt bedre når jeg bestemte meg for å gi f i hvordan de så ut, meeeen ser fortsatt ut som det er en 3 åring som har laga de korta.. men fuck off, første og definitiv siste gang jeg skal prøve meg på noe hjemmelaga [:-]

Du er bare en fantastisk herlig person!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp