jævelig dag

FRK John Deere

Forumet er livet

har vært på 2 nattevakter nå, gikk av i morges. Fikk sove 1 time i formiddag sammen med mini, før jeg henta storebror i bhg og dro til byen. handla mat og dro på kjøpesenteret for å se etter jakke til mini og sko til maxi :P  mens jeg satt på gulvet innerst i butikken med mini på fanget og storebror stående ved siden av ble han plutselig borte, var ingenstens, ikke svarte han heller når jeg ropte.. Løp til betjeninga, de lette sammen med meg, fikk medarbeiodere i andre butikker til å hjelpe til å lete, securitas var tilkallt før jeg tenkte i et nanosekund at jeg skulle sjekke en sånn "putte på tier brannbil" på andre siden av senteret.. joda.. der satt han å storflirte på den j-- brannbilen..Ble så sinnt å gla at jeg bare gråt..

-Var de jævligste minuttene i hele mitt liv, var ikke lenge borte, men føltes som en evighet, har aldri vært så redd..

Så når vi kom hjem, var mini surken etter kveldsgrøt å få sove (1 time etter sengetid).. spiste litt også ville han på gulvet, ferden bar rett i panneskapet hvor han romsterte å flirte mens jeg satt på ved kjøkkenbordet å kosa med storebror. plutselig hylskriking, han hadde satt fingeren fast/klemt den i opphengannordningen.. blodet rant gutten var vrengt i smerte.. i kaldt vann, gjorde alt jeg kunne for å lindre å få litt oversikt over "skadene".. negelen var hel, men huden var revet og negelen er nokk full av blod under, er ikke blå(enda) men underlig i farge.. Kan bøye alle ledd i fingeren heldigvis. Ga paracet og ringte legevakta og siden vi bor såpass langt unna å det var sent skal vi se det ann over natta og ringe i morgen tidlig om han han smerter og om fingeren viser tegn til skade/blir værre.

Superduper dag i dag.. er så sliten nå at jeg er kvalm, men måtte bare dele dette.. sambo er i full møkkerkjøring og må liksom få fortelle til noen, lufte meg litt .. å da er dere super å ha :)

Satser på ei rolig natt, skal køye rimelig snart også skal vi prøve å unngå farer i hele helga!
.---Noen som har tips til en UMULIG 3åring som bare vil gå siene egne veier i butikker? Nytteløst å snakke til han for tiden..

stakkars liten og stakkars deg .

Du er virkelig supermamma :-)

det er vel dette som beviser at jeg ikke er noen supermamma.. klarer jo ikke å passe på barna mine egngang..

Ser foresten ganske fint ut med fingeren til minstemann, takk gud for det altså!!!!

Huff, for en dag da! :( Godt at alt endte bra og fingeren til lillemann ser fint ut :)

Må forresten si at du ikke skal tvile på dine evner som supermamma pga dette. Små unger har fart i seg og forsvinner på et øyeblikk, det kan faktisk skje den beste! 

Stor klem <3

Huff, hørtes utrolig slitsomt ut.. Sett deg ned å snakk ordentlig med størstemann, og fortell han at du blir redd når han går fra mamma i butikken.. Da er det vanskelig for mamma å finne han igjen, og da blir du redd.

Huff høres ut som en tøff dag ja..
Det å "miste" barna i butikken kan skje den beste.. Det er et sekund så er de borte, det vet jeg for jeg har mista eldste jenta en gang i matbutikken, eller mamma gjorde det.. Og jeg ble så sint på henne..(mamma altså) Men jeg ser jo hvor fort gjort det er.. Og alene med 2 i butikken det er MYE å passe på.. Jeg syns det er ett slit uten like å dra med meg begge to alene... Så ikke ha dårlig samvittghet for det altså..

Når det gjelder fingeren så hørtes ikke det noe godt ut da:( Stakkars lille.. Men håper det går bra nå:)

Du er en supermammaemoticon

OlliBolli skrev:
Huff, for en dag da! :( Godt at alt endte bra og fingeren til lillemann ser fint ut :)

Må forresten si at du ikke skal tvile på dine evner som supermamma pga dette. Små unger har fart i seg og forsvinner på et øyeblikk, det kan faktisk skje den beste! 

Stor klem <3

Signerer!:)

Og når de skader fingrene ser det ofte verre ut enn det er, blør mye fra fingertuppene (jeg klippet jo angelica i fingeren med neglesaksa).

Back
Topp