Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei,men var nettopp på besøk hos mormoren min på Undheim[:D] Elsker Jæren,hele slekten min er derifra! Budde der da eg var liten! Hvor kommer du ifra da?
Født og oppvokst på Kvernaland, bodde på Ganddal en del år, bor nå på Salte i Klepp kommune. Ca 10min å kjøre til Undheim. [:D] men jeg kjenner nok ikke noen der....
Jæren har alt, vind, stille dager, regn og sol, og av og til snø. Og en fantastisk vår! Den aller beste årstiden på Jæren! Hvis du ser bort fra lukten, da... Den er ikke alltid like god... [&:]
Jeg er fra Jæren... Bor på Varhaug, men kommer fra Undheim... elle "onnai" så me seie...
Tine_mor: Jeg ble veldig nyskjerrig på hvem mormoren din fra Undheim er... På Undheim så kjenner vel de aller fleste hverandre..
Er enig med Grete71 at våren på jæren er fantastisk... og lukten, tja... ikke den beste, men når bøndene setter igang for fullt etter vinteren, da er det VÅR!!![:)]
Noen kaller jo Ålgård for jæren så hvis du er en av de er jeg det ja [:D]
Når har du termin???
Jeg har 9 januar men skal enten bli satt i gang eller ta keisersnitt så hun kommer litt før.
Som navnet sier så bor og kommer jeg fra Klepp på Jæren[:D] Og er stolt av det[;)]
"vi" har termin 23 Februar,etter ICSI (prøverør) og på ultralyd fikk vi beskjed at han tydelig viste at han var gutt [:)]
Joooooda, Ålgård hører til Jæren det!!!!!! [:D] termin er 5.januar, men etter siste UL (var inne 1 ekstra gang for å ta bilde...), kunne han satt ny dato til 1.januar......! Men han gjorde ikke det. Vetle kommer når han er klar, han! [:D]
Helt enig med dere, Jæren eller Onnei er ennydelig plass..selvfølgelig om du ser vekk fra dritt lukten. Kan jo være vi er i slekt da? Om du har Undheim som etternavn?[:D]
Joooo men Jæren er stort, egentlig, så Hommersåk hører NESTEN til der! [:D] har en drøss med tanter og onkler på Hommersåk, føles som om halve slekta bor der..... [8D]
Jaaaa, gjør det ikke det, da????! [:D] [:D] [:D] har slekt i egersund også, jeg! Jæren går vel fra Stavanger i nord til Egersund i sør... Eller??? Hehehehe...