Jæ... nabo

ORIGINAL: skytte76

Hihi, nei det er vel ikke akkurat å være sjenert[:)] Du har ihvertfall fått deg en mann utenom det vanlige (positivt ment). Så forresten moren hans på Trekanten i Asker idag[:)]

Ja, søstra hans jobber jo på en av butikkene der, så det er kansje ikke så rart om mamma'n stikker innom avogtil[8|]?
Jeg har verdens beste svigermor[:D][:D]

Så bra at du er fornøyd med svigermoren din da[:)] jeg har også verdens beste svigermor faktisk[:D] 

Så bra at du er fornøyd med svigermoren din da[:)] jeg har også verdens beste svigermor faktisk[:D] 

[8|] men JR(sr) har jo ingen brødre på morssiden[8|]?  [8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Nå datt jeg helt ut her altså[8|]  Bare tøyser[:)] Litt trøtt skjønner du.

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Nå datt jeg helt ut her altså[8|]  Bare tøyser[:)] Litt trøtt skjønner du.
Ja, det er vel leggetid nå.. jeg må iallefall legge meg straks.. klokka går jo mot imorgen[8|]

Jepp, og her har vi bare skravla og skravla. Deilig å ikke tenke på tiden egentlig. Blir fort mange innlegg av sånt[:)] Så faktisk nå at jeg har passert 1900[8D]

Så faktisk nå at jeg har passert 1900[8D]

Grattis!!

(La merke til det jeg også  - men så "skulle jeg bare svare på noe" og glemte meg helt ut)

Joda, leste på hjemmesiden deres at du leste profilen hans på msn og så gikk det sin gang derfra[:)] Du må forresten hilse så masse til han fra Jon også[:)] Traff han på fredag og jeg måtte hilse så mye[:)]

"Å så bra!!"" Lenge sida han hadde hørt noe fra han[;)]

Back
Topp