Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chill24
Åååå...er det ikke typisk!!! vet det er skikkelig ræva å si fra, men send mannen over du! [;)]
Ha ha ha synes jeg ser Martin går ned hi hi hi.
Nei der er han ei stor pysa. Jeg som må ta sånne ting
Alle ting som vi har motta krangla om når det gjelder Ole Martin er det jeg som har motta gjort det.
Han tok legen på riksen en gang når de ville legge inn dren i hode uten å ta trykk måling. Da fyrte Martin seg og. Og jeg fikk sjokk hi hi hi.
ORIGINAL: Chill24
Ha ha ha synes jeg ser Martin går ned hi hi hi.
Nei der er han ei stor pysa. Jeg som må ta sånne ting
Alle ting som vi har motta krangla om når det gjelder Ole Martin er det jeg som har motta gjort det.
Han tok legen på riksen en gang når de ville legge inn dren i hode uten å ta trykk måling. Da fyrte Martin seg og. Og jeg fikk sjokk hi hi hi.
Hehehehe....sånn er det her også!! Jeg må kjefte viss det er noe, ikke pokker om han gjør det...neida, han skal være Mr.Nice guy han vettu, mens jeg er "hu sure kjærringa" !! [:D][;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~
her får jeg lov å kjefte helt til det klikker for meg, og så tar mannen over (i en rolig tone[8D])
Nei, Du får holde en skrikende unge foran ørene på dem en gang, så kansje de tar hintet[8D]
ORIGINAL: skytte76
ORIGINAL: ~Fiorelina~
her får jeg lov å kjefte helt til det klikker for meg, og så tar mannen over (i en rolig tone[8D])
Nei, Du får holde en skrikende unge foran ørene på dem en gang, så kansje de tar hintet[8D]
Siden jeg kjenner mannen din fra før, så kan jeg ikke la være å se scenarioet foran meg[;)] Ikke noe vondt ment, emn synes det er litt komisk for han er så rolig og filosofisk[:)]
Er han ikke det lenger kanskje? (sorry Linni, ikke meningen å kuppe tråden din) Husker han var en stille og rolig kar som gikk stille i dørene og sa stort sett ikke så mye hvis han ikke ble snakket til. Har møtt han da jeg var på *kremt* fylla noen ganger også, men da synes jeg han bare var morsom. Jeg finnes ikke kristen i det hele tatt, men det vet jeg han er og husker jeg spurte og gravde om alt mulig[8|] Husker ikke noe den dag idag da.....
Joda, leste på hjemmesiden deres at du leste profilen hans på msn og så gikk det sin gang derfra[:)] Du må forresten hilse så masse til han fra Jon også[:)] Traff han på fredag og jeg måtte hilse så mye[:)]