Jæ**** halsbrann

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
Noen flere her som har så halsbrann at det kjennes ut som at brystkassa skal brenne opp. :( det gjør veldig vondt.

Hadde halsbrann med de 2 guttene. men ikke i nærheten av dette.

jeg hadde det på slutten med forrige, men merker nå at halsbrannen ikke er så langt unna allerede  da er det stor handel av love hearts (var det eneste som hjalp meg sist). 

Var ganske så plaget med guttene, men har enda ikke kjent noe.

Skal se stakkars jenta kommer uten hår, mens brødrene hadde hår nok til musefletter:p

Forrige gang fikk jeg halsbrann uansett hva jeg spiste eller drakk.. er heldigvis ikke så ekstremt ennå.. men halsbrannen dukker opp i tide og utide nå også, så jeg har som oftest alltid mandler for hånden (det er enklere å ha med seg enn melk..)

ja har merket det en stund allerede  Gaviscon hjelper meg, tar det kort tid etter mat og det hjelper en god del. (Når jeg husker det) Lovehearts derimot, hjelper ikke, men det er veldig godt da ;-)

Har merket det noen dager. Spesielt hvis jeg spier tomater. 

Jeg skal handle inn loveharts sånn at jeg er klar. Var det eneste som hjalp meg sist. 

Jeg har vært plaget med halsbrann alle gangene, men guttene har jammen meg sett ut som bowlingkuler alikevell

For noe skit sier jeg. Våkne midt på natten av halsbrann er rett og slett ufyselig. Nok til å tippe en hormonell og veldig trøtt meg av pinnen. Jeg vet ikke hva som er værst. Halsbrannen, eller ligge å grine høyt på natten fordi man er vekket av halsbrann. 

Jeg har hatt litt tendenser til halsbrann noen ganger, men ikke så ofte og intenst enda heldigvis :) Lillesøster nevnte det med tomater til meg, og det kan nok ha vært en sammenheng der, så får forsøke å være litt forsiktig med det.. Ellers skal jeg ha hello kitty fizzy hearts i bakhånd om det bli værre. Vistnok mer effektivt enn love hearts (dersom det funker for en) 

Back
Topp