har noen av dere hatt noen av disse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har izi plus, veldig god komfort og kjekt å kunne endre posisjon etter den er montert. Dog noe tung å montere, samt litt tunge internseler (når man skal feste ungen), og den tar ganske så stor plass Hadde jeg visst at vi kom til å få to tette hadde jeg nok kjøpt isofixstol til å begynne med for så å kjøpe beltemontert til eldste når nr.2 også skulle over i småbarnstol (og hadde nok pr. i dag kjøpt britax max way plus i stedet for izi plus)
Fordi den skal være en av de som varer lengst, passe godt inntil minikid (som vi også har) som gjør at man kan ha 2 barneseter inntil hverandre (midten og bak passasjer/sjåfør), samt at den skal være såpass smal at den går mellom forsetene som frigir litt plass til de foran Men det aller beste er jo å dra til butikken å finne den som passer best til bil og barnVet det ikke er det trådstarter lurer på, men hvorfor Britax Max way plus i stedet for izi plus?
Fordi den skal være en av de som varer lengst, passe godt inntil minikid (som vi også har) som gjør at man kan ha 2 barneseter inntil hverandre (midten og bak passasjer/sjåfør), samt at den skal være såpass smal at den går mellom forsetene som frigir litt plass til de foran Men det aller beste er jo å dra til butikken å finne den som passer best til bil og barn
Lurt Her vi bor er det svært begrenset hva som er tilgjengelig på butikk, så det meste må bestilles på nett, så må bare ta en sjansTakk for svar, planen er absolutt å prøve før vi lander noe
Ikke meg du spør, men.. Max Way Plus veier bare 7 kg og tar generelt liten plass i bilen, er enkel å montere (til beltemontert å være, tar jo noen minutter første gangen) og den varer jo lengre enn izi PlusVet det ikke er det trådstarter lurer på, men hvorfor Britax Max way plus i stedet for izi plus?