Ivrige venninner =)

Veninna mi avslørte meg på telefonen med én gang! "Har det skjedd noe nytt siden sist?" spurte hun, så sa jeg nei ikke utenom at vi har funnet ut av hva vi skal med ferien vår. Hun bare "Ikke noe pooositivt en gang?" også prøvde jeg å si nei først, men da sprakk jeg. Overbevist om at hu har en krystalkule under hodeputa
emoji28.png
Men hun lovte å ikke bli gira før uke 12
emoji23.png

Har tre bestevenninner som har ventet på denne nyheten lenge, har sagt det til ei siden jeg ikke klarte å holde masken :P men har ikke truffet de andre face to face enda :P Blir nok masse tårer ja :D

Så heldige dere er med venninner som blir så glade på deres vegne! Veldig hyggelig [emoji173]️[emoji173]️

Har fortalt det til ei, som er veldig glad, mer glad enn jeg [emoji23][emoji28] veldig koselig da[emoji7] tenker at det er godt at hun vet det, uansett hva som kan skje.[emoji173]

Skal treffe 3 av mine nærmeste venninner neste uke, og de vet jo at jeg har vært i gang med mitt andre ivf forsøk nå....så kommer aldri til å klare å holde meg [emoji28] Det kommer til å bli mye snørr og tårer, garantert. Gleder meg til å dele gleden [emoji173]

Jeg har ikke fortalt noe enda, men regner med at alle blir glade på våre vegne , vi har prøvd en stund... :)

Altså siden dette blir min fjerde aå var det mer sånn jeg visste det [emoji15]eeeh vet ikke åssen de visste det siden vi har brukt IVF, men ikke på denne lille spiren. Jaja alle skal liksom mene noe om den biten, "jeg visste det kom til å skje siden dere ikke bruker prevensjon"... hmmm ikke vårt tilfelle skulle det liksom ikke skje,

Men de er alltid glade på mine vegne da :) så er happy med det [emoji7]

Har fortalt det til to av bestevenninnene mine. Den ene tok det rolig mtp. 2 MA tidligere, mens hun andre er helt i ekstase og bare gleder seg til barnevakt tiden. haha :Heartbigred:Heartbigred

Har ei, forøvrig eneste venninna som vet noe å. Men hu gleder seg nesten mer til jeg skal få barn enn til den dagen hu får :p hu har gleda seg så mye at hu har nesten fulgt eggløsningene mine :p

Har fortalt det til to av bestevenninnene mine. De ble kjempe kjempe glad :)

Hei er det heller motsatt [emoji1304] Fortalte ene venninna mi i går og hennes reaksjon var: Da må jeg kjøpe to gaver fremover da [emoji1304] (har ei datter fra før). Kjente jeg ble litt oppgitt da ja...

Back
Topp