IVM?

*dreamer*

Forumet er livet
Siden ullevål kanskje ikke kan ta meg inn til IVF nå fordi forsøket blir for nærme jul, så har jeg lest litt på private klinikker. På aleris sine sider kom jeg over IVM. Det er mye billigere enn IVF, både selve forsøket, og det at man går på mye mindre medisiner enn ved IVF. Har noen av dere forsøkt det, eller er det noen av dere som vet noe om det? Jeg blir glad for alle svar[:D]

Ikke hørt om det faktisk.. Men har ikke vært inne på aleris sine sider. Kansje noen som hører til der kan svare deg..
Lykke til.. [:)]

Aldri hørt om IVM jeg... Kanskje noen andre har det?
Har du snakket med Ullevål og de har sagt noe om at forsøket evt ikke blir noe av nå for det blir for nærme jul?? Ble litt nysgjerrig nå skjønner du![8D]

Jeg har lest litt om IVM, men har ikke noen erfaring [;)] Høres ikke så dumt ut det der altså, men det er vel legene på Aleris som finner ut av hva som er best for hver enkelt [:)]

Lykke til uansett når det 1 forsøket skjer [;)]

Takk mklu83[:D]

TrineM83: Jeg har ikke snakket med de nei[;)] Så bare på prøvd lenge at det var en som ikke fikk forsøk i desember fordi det var for nærme jul. Så leste jeg på ullevål sine sider at de holder stengt i jula. Så da har jeg sterkt på følelsen av at jeg må vente en syklus. Men det er jo en stund til du skal ha mensen igjen, så de tar deg sikkert inn når du får mensen[:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg har lest litt om IVM, men har ikke noen erfaring [;)] Høres ikke så dumt ut det der altså, men det er vel legene på Aleris som finner ut av hva som er best for hver enkelt [:)]

Lykke til uansett når det 1 forsøket skjer [;)]

Det høres ikke så dumt ut nei. Virker deilig å slippe mye av medisinene, og at det bare tar en syklus å gjennomføre det[:)] Tror jeg skal ringe Aleris å høre hvis Ullevål ikke kan ta meg inn nå. Tusen takk![:D][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

TrineM83: Jeg har ikke snakket med de nei[;)] Så bare på prøvd lenge at det var en som ikke fikk forsøk i desember fordi det var for nærme jul. Så leste jeg på ullevål sine sider at de holder stengt i jula. Så da har jeg sterkt på følelsen av at jeg må vente en syklus. Men det er jo en stund til du skal ha mensen igjen, så de tar deg sikkert inn når du får mensen[:D]

Som du har skjønt så er ikke jeg helt god om dagen nemlig og orker ikke å få beskjed om at jeg ikke får være med på neste syklus pga at de har stengt i jula! Har sett på det og hvis jeg fortsetter med syklusene slik jeg har hatt nå får jeg mensen mellom 13 og16 nov, og det betyr jo at det ikke blir noe uttak og slik før midt i januar! Men håper at hvis de har plass at jeg kan bruke medisiner gjennom jula!!

ORIGINAL: TrineM83

ORIGINAL: *dreamer*

Som du har skjønt så er ikke jeg helt god om dagen nemlig og orker ikke å få beskjed om at jeg ikke får være med på neste syklus pga at de har stengt i jula! Har sett på det og hvis jeg fortsetter med syklusene slik jeg har hatt nå får jeg mensen mellom 13 og16 nov, og det betyr jo at det ikke blir noe uttak og slik før midt i januar! Men håper at hvis de har plass at jeg kan bruke medisiner gjennom jula!!

Det skjønner jeg veldig godt[:(] Du får regne på når du må ha UL-undersøkelser, men jeg regner med at det går helt fint[:D]

Back
Topp