Ivf

Ida82

Forumet er livet
I mars skal vi gjennom prøverør BLI gravid[:D] Endelig kan det skje noe!!!!!! Jeg har pcos pga manglende el, fant de ut. Det var eneste symptomet fant de ut av. Har ikke undersøkt om det er noe annet feil med meg. Sambo har over gjennomsnittet bra soldater[;)] MEN så lurte jeg, er det mange her med pcos som har blitt gravid med prøverør. Sykepleier sa at de fleste med pcos som ikke ble gravid på egenhånd ble det som regel med prøverør.... Derfor økte håpet mitt litt. Har fra før stimulert egga til å løsne med hormonkur (puregon). Noe som jeg også skal ta før egguttak nå. Fikk el begge gangene men ble ikke gravid. Nåe får vi bare ser lysere på det og ser fram til å komme igang[:D][:)]
 
Ønsker dere masse lykke til!!!
 
Jeg kan desverre ikke svare på spørsmåla dine, vi blei gravid av oss selv siste pp før prøverørsbehandlinga... Og vi var uforklarlig ufrivillig barnløse!
 
Hei, tusen takk for svar[:)] Jeg har aldri blitt undersøkt med sånn lapraskopi (er det sånn det skrives?). Hvertfall, dermed så kan de vel ikke vite om det skal være noe annet galt med meg? For det ser de vel ikke på en vanlig innvendig ul? For jeg kan jo har tette eggledere for den saks skyld.. Æsj.. hehe... Men nå vet jeg jo ikke om, hvis noen av egga jeg tar ur blir befruktet, de skal gjennom noen av egglederne eller om de blir sprøytet rett i/på livmora. Herregud, nå kommer jeg på så mange spm som jeg kunne stilt til ho sykepleieren..[:D]
 
Lykke til Muppa[;)] 
 
Takk for svar Nesing[;)] Går det bra med deg? Satt å tenkte en dag at fy så fort tida har gått, ikke lenge til golle ditt kommer[:D][:)]
 
ORIGINAL: Nesing

Ikke rare svaret jeg gav deg, Ida82! Håper det går bra med deg og at du klarer å holde ditt gode humør og din pos innstilling inntakt! Det vinner du utrolig mye på. Stå på videre fremover, jeg følger med deg hele tiden.

Alt går bra her. Lillegutt i magen vokser seg stor og sterk (veide 1.760 gram på UL i går). Har imidlertid fått en svært kort livmorhals allerede samt at hodet til lillegutt er festet, det KAN bety tidlig fødsel..... Må ta det helt med ro, mest mulig sengeliggende, så dette skal nok gå bra. Uansett går det jo fint dersom han skulle bli født allerede, men det er slett ingen ønskesituasjon. Satser på at han hører på mamma´n sin, at han blir i magen i mange uker enda [;)]. Gleder meg stort til å få se ham nå, og snart kan nok du også glede deg over et mirakel i magen! [:)][;)]

 
Ååååh[:)] Jeg blir så glad når jeg leser svarene dine[:)] Er så godt å høre at alt går bra. Er foresten ikke bare at jeg skal ta prøverør i mars. Skal være fadder for ei venninne sin unge og i slutten av februar skal jeg være fadder for søstra til sambo sin unge[:D] MORO!!!!
 
Eg har PCOS og var gravid på første IVF (ente desverre i SA) OG andre IVF (fikk ei skjønne jente 12 mai i år), og 1 november fikk eg vite at eg hadde vokst av meg PCOSen og 12 desember fann vi ut at vi hadde blitt gravid på egen hånd!
 
Dette går bra! Lykke til!
 
Det her var en nydelig opplysning Hunny Bie[:)]
 
Jeg har PCOS og sambo har dårlig kvalitet, men vi har nå er nydelig tulle på 4,5 måned som ble til med ICSI...på første forsøk[:D]
Det var en deilig opplysning å få det at man kan "vokse" det av seg, for jeg fikk nemlig beskjed om at det ikke gikk an...... Kommer stadig noe nytt [;)]
 
ORIGINAL: Nøste77

Jeg har PCOS og sambo har dårlig kvalitet, men vi har nå er nydelig tulle på 4,5 måned som ble til med ICSI...på første forsøk[:D]
Det var en deilig opplysning å få det at man kan "vokse" det av seg, for jeg fikk nemlig beskjed om at det ikke gikk an...... Kommer stadig noe nytt [;)]


Har snakka med 2 leger og dei og meinte at det ikkje gikk ann å vokse det fra seg. Den eine meinte at eg hadde blitt feil diognisert, men etter alle undersøkelser eg har gått igjennom iforhold til utredningen og IVF der alle seier at eg har multfillikker på eggstokkane (har sett det sjølv og), så trur eg ikkje det. Men iallefall 1 november så såg gynekologen og eg at der er absolutt ingen folikker på eggstokkane mine!!
 
Back
Topp