IVF

Dexter

Flørter med forumet
Fikk mens lørdag 23.04 og startet med Menopur 150IE på søndag, Fyremadel nå på torsdag og første ultralyden i dag. Det var tykk og fin livmorslimhinne, hadde mange follikler på venstre side, men de var ikke stort større enn 10 mm. På høyre side hadde jeg 3-4 follikler hvor største var på ca 13 mm. Dette var altså syklusdag 10 og jeg har 56 i Amh, legen mente bestemt at jeg måtte belage meg på uttak neste uke, hadde håpa på onsdag eller fredag for å kunne få blasto. Noe med lignende erfaring? Hvor mange dager gikk det for deg før eggløsningssprøyte?
 
Da er du på dag ni eller noe nå? Jeg har lange sykluser og føler ikke at hjelpemidler har gjort det så mye kortere selv om jeg har startet med ultralyd på dag 7.. Forrige syklus så satte jeg eggløsningssprøyte på dag 14 og uttak var dag 16.
Denne gangen ble det litt tidligere ned eggløsningssprøyte på dag 12 og uttak dag 14.
 
Jeg har til vanlig en syklus på ca. 28 dager, men når jeg har stimuleringer er det noe helt annet. Jeg har hatt laaange stimuleringsrunder: Uttak på cd 17 og 19. Har også en AMH som er veldig lik din :) De stimulerer heller med litt lavere dose over lengre tid da, for å prøve å forebygge alt for mange folikler of overstimulering (i alle fall er det det de gjør i mitt tilfelle). Blir nok samme greia neste runde.
 
Da er du på dag ni eller noe nå? Jeg har lange sykluser og føler ikke at hjelpemidler har gjort det så mye kortere selv om jeg har startet med ultralyd på dag 7.. Forrige syklus så satte jeg eggløsningssprøyte på dag 14 og uttak var dag 16.
Denne gangen ble det litt tidligere ned eggløsningssprøyte på dag 12 og uttak dag 14.
Syklusdag 10, stimdag 9. hva var din amh? Brukte du menopur?
 
Vet ikke hva min amh var, kommer det av blodprøven? Jeg tok pregorevis og fyrmadel eller hvordan det skrives :) Men i vanlige sykluser har jeg hatt eggløsning på dag 18-20 så er jo en forbedring men føler de var litt vel optimistiske med å ha tidlig ultralyd på meg, mine vokste vel 2 mm per dag.
 
Ny ultralyd i dag, hadde flere follikler enn på forrige kontroll, men den største var bare 13-14 mm. Så ny kontroll fredag og økt dose fra 150 til 225. Merker det verker litt ekstra i kveld, i magen og lysken. Så håper det skjer endel de neste dagene. Blir en dyr afære dette her! Er vel oppe i 13000 kr til nå. Har heldigvis hentet ut både Ovitrelle og Cyclogest, så forhåpentligvis må jeg ikke ut med så mye mer nå.
 
Back
Topp