Ivf

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Ser ut til at vi er mange som er gravide med ivf her! Tenkte vi kanskje kunne si hei til hverandre :)
Selv er jeg gravid etter fryseforsøk. Vårt aller siste forsøk da jeg har blitt 40. Har ei jente på 3 som også kom til ved ivf. Har endometriose og en eggstokk.

Hei:) 26 år gammel fra Rogaland :) er også gravid gjennom ivf ( ICSI ) er på mitt 1. Forsøk men 3 innsett. Fikk satt inn 2 egg denne gang, fryseforsøk. Hadde 1 kjemisk på fersk forsøk i mai og ett negativ fryseforsøk i august. Nå håper jeg den sitter. Klarer ikke helt tro det enda eller glede meg da jeg sitter med mensensmerter. Er på 3 dagene etter ikm og en sterk test så her krysser jeg alt jeg har! :)

Last edited:
23 år gammel fra nord.
2.forsøk, 1.frys etter totalfrys pga overstimulering. ikke kommet meg til ikm enda, men testen var tydelig positiv så da er det lov til å håpe!

Jeg er 27 år gammel, og fra Bergen [emoji4] Vi ble gravid nå på vårt 2. ICSI-forsøk ved Haukeland. Begge forsøkene har vært ferskforsøk, da vi ikke har fått noen på frys. Denne gang ser det heldigvis ut som at vi endelig er heldig, og storkoser oss med gleden over nyheten om den voksende spiren i magen [emoji173]️

Her er det PCOS som er hovedårsaken til infertilitet. I dag er jeg 5+2 [emoji173]️

Last edited:
Hei :)

Jeg er 40 og fra Bergen, vært igjennom 3 ivf forsøk, og lykkes på 3 og siste forsøk :joyful:
Hadde 2 forsøk på Haukeland og siste på st Olavs , i dag er jeg 6+1 :D og er så takknemlig for vær dag som går her :smiley-angelic001 :D

Hei:)

Eg er 30 år, og dette er andre forsøket mitt. Ingen på frys:/ Me veit ikkje heilt kvifor me ikkje får det til sjølv, men problemet ligger hjå meg. Fekk satt inn to 5 dagar gamle embryo:)

Er (forhåpentligvis) 7+0 i dag:)

Last edited:
Hei!
Er 38 år og ble gravid på 3.IVF ferskforsøk [emoji5][emoji4] Har ingen barn fra før. Det er satt inn to embryo så blir spennende på tidlig UL 26.10 hva de ser! Har lite plagsomme symptomer utenom perioder med tretthet og økt matlyst. [emoji4]

35 år fra Bergensområdet. Har hatt 6 fersk forsøk og 11 innsett. Har en gutt på snart 15 måneder som kom etter 10 innsett og 3 SAer.
11 innsett sist onsdag med et blastocyst, positiv test i går [emoji846]

29 år og gravid på første ferskforsøk :woot: :happy:
Etter nesten tre års prøving med samboeren min.
Har 6 år i ett annet samboerskap som ikke endte i barn også, så 11 år i tidsperiode har prøvinga strukket seg over :(

Det blir mange prøverørsbarn i juni :Heartblue:Heartpink

Eg var på TUL i dag og såg hjerte som slo og fekk høyre hjertelyden:) Eg er fortsatt redd. Fekk ny ultralyd om 10 dagar. Fint med flinke folk på fertilitetsklinikken som forstår

Eg var på TUL i dag og såg hjerte som slo og fekk høyre hjertelyden:) Eg er fortsatt redd. Fekk ny ultralyd om 10 dagar. Fint med flinke folk på fertilitetsklinikken som forstår

Fantastisk! Så kjekt [emoji7][emoji173]️

Første ivf på oss også, ikm i morgen men positiv test på torsdag:happy: fersk forsøk på oss. Vi har mistet fem ganger. Men har ei datter mellom. Nå håper vi det holder hele veien ut!

38 år og har endometriose.Holdt på med IVF i 2 år og spiren satt på 3. forsøk. Har da satt inn 2 egg. TUL den 23. oktober, blir veldig spennende å se om det er 1 eller 2 der inne. Er så heldig at jeg så langt ikke har noen plager. Litt ekstra sulten noen dager, men det regner jeg ikke som en plage.

Back
Topp