Mamma verden
Første møte med forumet
Hei
er gravid etter ivf og skal slutte med cyclogest og prgynova neste uka når jeg blir 9+2 uker på vei..er det ikke for tidlig? Klarer kroppen min å produsere nok progesteron? Er det noen på samme situasjon?
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte lutinus , slutta rett etter testen. De sier kroppen produserer selv da
Hei! Fryseforsøk her også. Var på ultralyd når jeg var 7 uker på vei de ba meg fortsette med medisiner til uke 9 jeg droppa det for var så dårlig og leste flere steder at de fleste slutter etter 4-5 uke i svangerskapet. Har gått fint er nå 10+4 uker på vei .har vært ekstreme bivirkninger ved bruk av medisinene hos meg, har også gått på de en stund pga flere fryseforsøk etter hverandre.
FerskFrys eller fersk Malala?![]()
Hadde fryseforsøk jeg ogsåDa er du ca like langt som meg. Går også på de samme medisinene etter fryseforsøk. Sånn som jeg har hørt så skader det ikke å fortsette. Mange fortsetter til uke 12 og 14, men trapper ned. Jeg for min del klarer nesten ikke vente med å slutte neste uke! Tror sykehuset har ganske god erfaring med det de gjør, og kan stole på det.![]()