IVF ved høy bmi?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har hatt vellykket ivf-forsøk med høy bmi?
Jeg har pcos og har gått fra en bmi på 45 til 38 som den er nå. Fortsatt for høy til å få hjelp i Norge så nå vurderer vi veldig sterkt Danmark eller Riga. Vil gjerne høre fra andre med høy bmi som har tatt ivf :)

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, ville bare si at jeg syns du har vært kjempeflink som har gått ned så mye!
Håper andre kan gi deg gode svar, og at dere lykkes snart :-)

http://www.klinikkhausken.no/nb/blog/

Du har vel kanskje lest dette Venessiela, men klinikk Hausken har et veldig annerledes syn på dette med BMI og IVF enn de fleste andre klinikker. Du kan lese bloggpost nummer to fra toppen, den under den om eggdonasjon. Jeg syns dette var veldig interessant i alle fall. Har ikke lest meg opp noe utover dette, da jeg har normal BMI selv. Men jeg husker jeg kvapp litt da jeg leste det, og ble veldig interessert i å finne flere kilder rundt emnet. Syns nemlig informasjonen på Hauskens nettside har et visst reklamepreg.
Du har gjort en kjempejobb med vekten allerede i alle fall. Lykke til videre :)

Last edited:
Tror jeg hadde 32(?) som er grensen. Har hatt to icsi forsøk. Begge pos. Har dog hatt to tunge svangerskap med to premature fødsler.

Første fikk jeg alvorlig svangerskapsforgiftning med begynnende HEELP. Det er jo en av risikofaktorer ved å være overvektig. Fikk også begynnende svangerskapsdiabetes.

Siste svangerskap fikk jeg PROM å det kan også komme av overvekt, men de har ikke sagt noe om det.

Stå på!!

Back
Topp