IVF uttak til torsdag

K

Kah

Guest
Hei,
Nå er jeg på stimuleringsdag 10 og skal sette eggløsningssprøyta i kveld og uttak til torsdag på Livio ivf klinikken. Var på UL i går og der så ho 3 eggposer, 1 fin på 17 mm og 2 som var mindre.. Visste at jeg ikke ville få så mange flere eggpose da jeg har amh verdi på 0,4 og fsh på 15,8.. Har gått på puregon, menopur og orgalutran.

Prøver ikke å ha så store forhåpninger da jeg kanskje bare får ut 1 egg!
Er veldig spent
Noen flere som har vært gjennom dette? Setter stor pris på å få høre om andres erfaringer

Hei,
Nå er jeg på stimuleringsdag 10 og skal sette eggløsningssprøyta i kveld og uttak til torsdag på Livio ivf klinikken. Var på UL i går og der så ho 3 eggposer, 1 fin på 17 mm og 2 som var mindre.. Visste at jeg ikke ville få så mange flere eggpose da jeg har amh verdi på 0,4 og fsh på 15,8.. Har gått på puregon, menopur og orgalutran.

Er veldig spent
Noen flere som har vært gjennom dette? Setter stor pris på å få høre om andres erfaringer
Så spennende tid! Du er den første her på forumet eg har sett så går på livio i oslo ;) kva syns du så langt om dei? Eg er veldig fornøyd. Mitt 3 forsøk, og berre positive opplevelser med dei!
Eg har alltid fått ut få egg, første gang fekk eg ut 5 egg, 3 blei befrukta og 2 overlevde, 1 av dei blei baby :D så kvalitet forran kvantitet!!
Er veldig greit å få ligge å slappa av og sova etter uttaket. Eg var veldig trøtt og surrete etter uttak. Låg pg småsov i 1-2 timer før eg gjekk heim. Dei kom innom og såg til meg og informerte om div. Veldig godt ivaretatt! Blir spennande på torsdag! Hold oss oppdattert :)

Hei
takk for svar! Dette er vårt første forsøk men er veldig fornøyd med de Ja det blir utrolig spennende!
Hvor mange dager tok det for deg mellom uttak og insett? Gruer meg litt til uttaket da jeg har hørt at det kan være litt vondt?
Min mann er blitt steril etter at han hadde leukemi men heldigvis fikk han fryst ned sæd.

Hei
takk for svar! Dette er vårt første forsøk men er veldig fornøyd med de Ja det blir utrolig spennende!
Hvor mange dager tok det for deg mellom uttak og insett? Gruer meg litt til uttaket da jeg har hørt at det kan være litt vondt?
Min mann er blitt steril etter at han hadde leukemi men heldigvis fikk han fryst ned sæd.
Dei dyrka til 5 dagers blasto kvar gong. Trur dei syns den metoden e veldig god i dei fleste tilfeller!
Uttaket er litt vondt ja. Ein får litt forskjellig smertestillende. Kjenner når dei stikker hull på posene. Nokon gonger litt vondt, andre ubehagelig. Og ein blir øm i etterkant. Særlig når ein går. Men dette går over etter nokon dager. Ein vil naturligvis være øm i nedre magen ei stund etter. Denne gongwn var eg mykje meir øm, sliten og vondt, mest siden eg fekk dobbelt så mange egg ut som tidligere. Masse lykke til i morgen!!! Blir spennende :)

Hei,

Er veldig spent
Hvordan gikk det igår?

Back
Topp