Hei! Jeg er ny her inne, men har vært her inne og snoket litt tidligere. Min samboer og jeg har prøvd siden 2011, men vi har aldri fått det til på naturmetoden. Vi er i starten av 30-årene. Mottok brev fra Ullevål i dag om å ringe inn neste mens, så nå er vi snart igang.
Jeg skal ha laparaskopi før første ivf, da legen på Riksen mistenkte endemitriose. Det skulle forbedre sjansene for graviditet. Alle andre prøver er vist veldig bra, og de kunne se mange egg, så krysser fingrene
Er det noen som vet om man må vente lenge etter laparaskopi med å starte med spray? Håper å kunne ringe inn mens i november..
Kommer nok til å henge litt inne på forumet, det er mye følelser og forventninger i denne prosessen, så godt å vite at man ikke er alene
Jeg skal ha laparaskopi før første ivf, da legen på Riksen mistenkte endemitriose. Det skulle forbedre sjansene for graviditet. Alle andre prøver er vist veldig bra, og de kunne se mange egg, så krysser fingrene
Kommer nok til å henge litt inne på forumet, det er mye følelser og forventninger i denne prosessen, så godt å vite at man ikke er alene