Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid til forsamtale da? For jeg må snakke med min gyn på aleris, slik at jeg kan bli sendt videre ditJeg hører til ullevål, og sist jeg snakket med de var det ca 2 mnd ventetid etter forsamtalen. Men det kan jo endre seg fort da, alt ettersom hvor mange som skal ha forsøk![]()
Det gikk rimelig kjapt, vi sendte søknad i juni, fikk time i begynnelsen av august, da gikk det så "trengt" fordi det var stengt hele juli. Men det gikk i allefall kjapt når vi kom inn derHvor lang tid til forsamtale da? For jeg må snakke med min gyn på aleris, slik at jeg kan bli sendt videre dit
Så braDet gikk rimelig kjapt, vi sendte søknad i juni, fikk time i begynnelsen av august, da gikk det så "trengt" fordi det var stengt hele juli. Men det gikk i allefall kjapt når vi kom inn der![]()
Så hyggelig å være savnetForesten du er savnet her inne på bv, håper det går bedre med deg, tenker på deg hver gang jeg stikker hodet innom bv
Ja men det er godt å høreSå hyggelig å være savnetmed meg går det bedre, jeg har tatt avstand fra alt som har med prøving å gjøre. Slik kommer det nok til å være en stund framover. Jeg vil fokusere på den fine gutten min som jeg har fra før og alt som hører med der uten å stresse så veldig med prøvingen nå
håper alt er bra med deg? Tenker ofte på deg
![]()