IVF Ullevål ventetid?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Lurt på om noen vet ca hvor lang ventetiden er? Nå er mitt siste håp IVF...

Jeg hører til ullevål, og sist jeg snakket med de var det ca 2 mnd ventetid etter forsamtalen. Men det kan jo endre seg fort da, alt ettersom hvor mange som skal ha forsøk :)

Jeg hører til ullevål, og sist jeg snakket med de var det ca 2 mnd ventetid etter forsamtalen. Men det kan jo endre seg fort da, alt ettersom hvor mange som skal ha forsøk :)
Hvor lang tid til forsamtale da? For jeg må snakke med min gyn på aleris, slik at jeg kan bli sendt videre dit

Hvor lang tid til forsamtale da? For jeg må snakke med min gyn på aleris, slik at jeg kan bli sendt videre dit
Det gikk rimelig kjapt, vi sendte søknad i juni, fikk time i begynnelsen av august, da gikk det så "trengt" fordi det var stengt hele juli. Men det gikk i allefall kjapt når vi kom inn der :)

Det gikk rimelig kjapt, vi sendte søknad i juni, fikk time i begynnelsen av august, da gikk det så "trengt" fordi det var stengt hele juli. Men det gikk i allefall kjapt når vi kom inn der :)
Så bra :) da gleder jeg meg til å ringe gyn å få time til han :)

Foresten du er savnet her inne på bv, håper det går bedre med deg, tenker på deg hver gang jeg stikker hodet innom bv

Foresten du er savnet her inne på bv, håper det går bedre med deg, tenker på deg hver gang jeg stikker hodet innom bv
Så hyggelig å være savnet :) med meg går det bedre, jeg har tatt avstand fra alt som har med prøving å gjøre. Slik kommer det nok til å være en stund framover. Jeg vil fokusere på den fine gutten min som jeg har fra før og alt som hører med der uten å stresse så veldig med prøvingen nå :) håper alt er bra med deg? Tenker ofte på deg :)

Så hyggelig å være savnet :) med meg går det bedre, jeg har tatt avstand fra alt som har med prøving å gjøre. Slik kommer det nok til å være en stund framover. Jeg vil fokusere på den fine gutten min som jeg har fra før og alt som hører med der uten å stresse så veldig med prøvingen nå :) håper alt er bra med deg? Tenker ofte på deg :)
Ja men det er godt å høre :) man trenger avstand på det, for den prøvingen tar over livet... Dessverre... Jo går helt greit her, fikk en skikkelig knekk når svarene på lapraskopi var... Ingenting feil med deg... Og ja burde være glad, men følte jeg ville ha et svar på hvorfor jeg og sambo ikke får det til. Det er ekstremt vondt og sårt i denne perioden her. Mn prøver å heller fokusere på at eneste sjanse nå er ivf. Ønske er så stort, så nå må jeg se noe fremdrift. Men gjør som deg, jeg virkelig setter fokus på datteren min og nyter tiden med henne istedenfor. Men kveldene når hun har lagt seg, at alt kan komme... Men men ting blir vel bedre med tiden. Så hyggelig at du gjør det :) godt å se du stikker innom litt hvertfall :)

Back
Topp