IVF Trondheim, ventetid

AaA

Blir kjent med forumet
Vi er akkurat henvist til St.Olav for ivf. Har tatt alt av prøver hos medicus, og de er blitt oversendt til sykehuset. Regner med vi må inn til en samtale, men noen som vet ca hvor lenge vi må forberede oss på å vente på å sette i gang? Er det lang ventetid på St.Olavs? *ivrer etter å starte* :-)

Har du sett på frittsykehusvalg.no?

Vi kom vel inn til første samtale for ca ett år siden, prøvde Femar i noen mnd for å fremme eggløsning. Og i april/mai i år ble vi anbefalt ivf, og i august var vi igang. Tok ikke mange mnd fra vi ble henvist fra forrige sykehus, 3-4 kanskje..

Vi kom vel inn til første samtale for ca ett år siden, prøvde Femar i noen mnd for å fremme eggløsning. Og i april/mai i år ble vi anbefalt ivf, og i august var vi igang. Tok ikke mange mnd fra vi ble henvist fra forrige sykehus, 3-4 kanskje..

Du hører til St.Olav du også?
Vi har vært hos Medicus siden mars. Fått pergo og Ovitrelle hver mnd. Er ferdig utredet og har tatt alle prøver som skal til for å sette i gang. Dvs St.Olav trenger strengt tatt ikke ta flere prøver for å sette i gang. Håper det går fort, hvis ikke tror jeg vi går for et forsøk på Medicus imens :) *utålmodig*

Hører til der jeg også ja.. Regner med din vei er litt kortere enn min da Lykke til!

Regner med dere får starte opp ganske fort, siden alle prøvene dere trenger er tatt. :-) for det er de som tar tid :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp