Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det på ivf de endret eller når du tok oul? Så rart uansett. Jeg fikk beskjed når jeg var på oul at det ikke gikk å endre så da hadde de kanskje fått det med seg fra tidligere erfaringerBor i Finnmark.. Siden vi må uansett reise så valgte vi st.olavs da de har had større suksess med forsøk og holdt på lengre enn Tromsø. Vi e også på søskenforsøk.. D e nok for min del at æ må til Tromsø for å føde..Ved forrige fødsel måtte æ lære jordmor at d e ikke lov å endre termin på ivf barn, ho brukte å endre på d faktisk.. Fikk støtte fra overlegen..
D var på føden..Var det på ivf de endret eller når du tok oul? Så rart uansett. Jeg fikk beskjed når jeg var på oul at det ikke gikk å endre så da hadde de kanskje fått det med seg fra tidligere erfaringerhadde du dårlig opplevelse i Tromsø?
Ho ene pleier klarte å få barseltåran mine igang. Men de andre var grei. Hadde kraftig bekkenløsning når æ kom inn og klarte ikke å gå men synes det var merkelig at ingen fikk med seg at æ faktisk klarte å brekke bekkenet mitt under fødsel.. Fikk vite d når æ kom hjem. Men men.. Hadde litt komplisert fødsel så hadde i tillegg til jordmor inne hos mæ både overlege og professor som klødde på hodet sitt.. Og en hel gruppe på yttersida klar til å trille inn til operasjonsrommet.. Fikk en premature.. Men alle var rolige selv om d var komplikasjona..Hadde litt dårlige opplevelser selv på barsel med noen av pleierne mn stort sett var det flotte folk...huff ja samboer reagerte litt på hun ene legen...mn ikke jeg.
Åååå ja skjønner jeg godt. Man blir litt engstelig etter sånne opplevelser. Er du gravid nå eller venter du på å få komme i gang på søskenforsøk?Ho ene pleier klarte å få barseltåran mine igang. Men de andre var grei. Hadde kraftig bekkenløsning når æ kom inn og klarte ikke å gå men synes det var merkelig at ingen fikk med seg at æ faktisk klarte å brekke bekkenet mitt under fødsel.. Fikk vite d når æ kom hjem. Men men.. Hadde litt komplisert fødsel så hadde i tillegg til jordmor inne hos mæ både overlege og professor som klødde på hodet sitt.. Og en hel gruppe på yttersida klar til å trille inn til operasjonsrommet.. Fikk en premature.. Men alle var rolige selv om d var komplikasjona..
Litt skeptisk nu når vi e I gang igjen om d blir annerledes..
E igang med søskenforsøk.. Har fryseforsøk i slutten av november etter totalfrys i september.. Kunne starta den her mnd men vi e på ferie så måtte vente ekstra mnd..Åååå ja skjønner jeg godt. Man blir litt engstelig etter sånne opplevelser. Er du gravid nå eller venter du på å få komme i gang på søskenforsøk?
Vi fikk brev i dag som vi skulle fylle ut og sende i retur så satser på oppstart i nov vi også. Har 5 egg på frys som vi skal bruke.E igang med søskenforsøk.. Har fryseforsøk i slutten av november etter totalfrys i september.. Kunne starta den her mnd men vi e på ferie så måtte vente ekstra mnd..
Vi fikk brev i dag som vi skulle fylle ut og sende i retur så satser på oppstart i nov vi også. Har 5 egg på frys som vi skal bruke.E igang med søskenforsøk.. Har fryseforsøk i slutten av november etter totalfrys i september.. Kunne starta den her mnd men vi e på ferie så måtte vente ekstra mnd..