IVF Tromsø ved unn

N

Nate887

Guest
Noen som er under ivf i Tromsø ved unn?
Erfaring med ventetid etter alt av papirer, blodprøve ol er levert?

Vi har levert alt av papirer for litt over en uke siden.

Noen år siden, men i oktober 2017 startet vi utredning og hadde forsamtale ved UNN. Tok 7 mnd før vi fikk oppstart av forsøk i mai 2018.
Håper det går fortere nå!:)

Har bare god erfaring med unn :) vi ble henvist i slutten av august’19 og hadde forsamtale i starten av desember, også var vi i gang med første forsøk i slutten av januar’20. Ble forespeilet lengre ventetid, så veldig fornøyd med at det gikk så fort. Håper dere får komme fort i gang :D

Hadde telefonsamtale med dem i Januar og for 14 dager siden var jeg og samboer på en time hos dem. Jeg sjekket om egglederne mine var åpne/tette og samboer måtte også gjøre sitt :) Alt så flott ut!

Jeg tilhører også UNN. Jeg har god erfaring med der. Sykepleierne Linda og Benedikte er veldig omtenksomme og medgjørlige. Legene er litt vanskeligere å få i tale. Det meste går via sykepleierne.

Vi startet utredning våren 2017, starter behandling vinter 2018.

Lykke til!! ❤️

Her er en tråd med flere snille UNN-jenter:
https://forum.babyverden.no/threads/unn-tromsø-pikene.2002855/

Noen som er under ivf i Tromsø ved unn?
Erfaring med ventetid etter alt av papirer, blodprøve ol er levert?

Vi har levert alt av papirer for litt over en uke siden.

Hei! Hvordan har det gått med dere? Jeg og samboeren har nettopp startet utredning ved UNN.

Hei,
Hvordan gikk det med dere Daga?
Få å se om det er flere som er under utredning/behandling ved UNN akkuratt nå? Vi startet utredning i lokalsykehus i mai og forhåpentlig er alle blodprøver på plass nå. Vi ble henvist nå så spent hvor rask vi få time og videre utredning/kom i gang med behandling i Tromsø!
Kjempe vanskelig å være talmodig.... Hvordan har dere gjort det med sykemelding/egenmelding når dere skulle til Tromsø? Har dere informert arbeidsgiveren om behandlingen og at det blir mer fravær? Jobber turnus og helgevakter og er usikkert hva jeg skal sier til kolleger og leder.

Back
Topp