IVF samtalen overstått..

Så bra dere endelig har noen datoer å se fram til.... Håper tiden fram mot høsten går superfort (sommeren går tross alt fortere enn vinteren[:)]) Du kan jo bruke den første mnd til å følge med meg mot bryllupet[8D][:D] Nei da[8D] Nyyyyyt sommeren, vær i solen, plei deg selv, så redet er best mulig[:)] Masse masse lykke til og gleder meg stoooort til å følge deg[:)]

Kan ikke annet enn å takke dere igjen jeg jenter [:)] 

Dere er best

snuppis, hadde vært utrolig moro om vi slår følge da [;)] Blir spennende å se hva samtalen deres 19 juni bringer [:)] Det nærmer seg!

Nesing, tusen takk! Er så deilig å ha deg her inne.. hva skulle jeg gjort uten deg i alle disse årene? Var ekstremt moro å se deg og lille gusten IRL.. Du er like fantastisk IRL som du er her inne!

Det var en stund til, men det er sikkert behagelig å ha fått noen datoer å¨forholde seg til,
sånn ca da[:)] 
Da for du slappe av og kose deg og nyte sommeren før det blir din tur til å starte opp med IVF.

Dette går jo unna skal du se. Da får dere sommeren til og kose dere på, slappe av og roe helt ned. Kos dere masse, gjør unna alt dere kan før oppstart osv. Kjempe flott at dere er i gang [:D][:D][:D][:D] weeeeeeeeeeeeeeee

så bra lille mille, tiden går veldig fort plutselig så er det høst igjen[;)]finn på masse gøy nå mens du kan[;)]lykke til..

Jeg venter vel mens rundt 20-21 juli, så jeg håper egentlig å få starte etter det,men det vil jo tiden vise. Du da-når venter du brannbilen?

Hvis ting går som planlagt så blir det vel rundt 18-19 juli.. så da er vi ganske likt i løypa iallefall [;)] Men jeg er veldig redd for at det blir krøll i systemet fremover nå, og at syklusen bare forvirrer seg bort [8|][:(] Håper alt går sånn ca som planlagt iallefall!

Tenk om vi joiner hverandre helt da?! [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Takk hero [;)] Ja må iallefall finne på noe å gjøre.. hjelper ikke akkurat å være sykemeldt heller gitt [:'(]
Syns vi kan få til et landstreff eller noe jeg, en gang i løpet av disse månedene, for da har jeg noe å glede meg til [;)]

hadde vært gøy med et treff til ja...å da håper jeg at jeg IKKE jobber iallefall så skal jeg ordne meg fri for var så koslig..

tror ikke vi heller rekker noe forsøk før høsten, kanskje vi kommer i samme terminforum lille mille...det hadde vært gøy[:)]   ville likt å være i samme terminforum som alle her inne for er en så koslig gjeng..

ORIGINAL: hero

Takk hero [;)] Ja må iallefall finne på noe å gjøre.. hjelper ikke akkurat å være sykemeldt heller gitt [:'(]
Syns vi kan få til et landstreff eller noe jeg, en gang i løpet av disse månedene, for da har jeg noe å glede meg til [;)]

hadde vært gøy med et treff til ja...å da håper jeg at jeg IKKE jobber iallefall så skal jeg ordne meg fri for var så koslig..

tror ikke vi heller rekker noe forsøk før høsten, kanskje vi kommer i samme terminforum lille mille...det hadde vært gøy[:)]   ville likt å være i samme terminforum som alle her inne for er en så koslig gjeng..

Nei neste gang SKAL du ikke jobbe hero [;)] Hadde vært moro å kommet seg inn i et terminforum etterhvert ja, men klarer liksom ikke se at det faktisk kanskje kan hende.. er redd det ikke kommer til å skje for min del [:(] Men men.. vi får nå se [;)] Du skal iallefall inn i et terminforum, helst i går da [8D]

ORIGINAL: hero

Nei neste gang SKAL du ikke jobbe hero [;)] Hadde vært moro å kommet seg inn i et terminforum etterhvert ja, men klarer liksom ikke se at det faktisk kanskje kan hende.. er redd det ikke kommer til å skje for min del [:(] Men men.. vi får nå se [;)] Du skal iallefall inn i et terminforum, helst i går da [8D]

Nei var så dumt det der med den jobben men sånn er det bare. Jeg klarer ikke se for meg terminforum jeg heller, men jeg sier til meg selv at det skal jeg til høsten[:)] helst før... men om ikke sommeren, så skal jeg til høsten sammen med deg å resten av jentene her inne[:D]

Uff, unnskyld Serene [:(] Selvsagt vet jeg at ditt ord er lov! Hihihi..

Det jeg mente er at det er så rart at vi kanskje en gang kan få en positiv test pga IVF.. er liksom så vant til at det aldri er vår tur, og blir så unaturlig å tro noe annet [8|] Men håpet er jo der selvsagt!

Muppa min da [;)] Du er søt du!
Og jeg er utrolig glad for at det er sommer i ventetiden, sommeren er den beste årstiden, så skal nok komme igjennom den [:)]

Back
Topp