Ivf reklame

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
fant denne reklamen på Facebook:

Vi mener at «en baby eller pengene tilbake» er den eneste ansvarlige tilnærmingen til fertilitetsbehandling.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Vi har nå introdusert babygaranti også for IVF med dine egne egg. Hvis du ikke får et barn innen 3 IVF-forsøk vil vi returnere 80 % av kostnaden for behandlingen. Friske kvinner under 41 år kan søke. Vennligst kontakt oss for mer informasjon.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
For friske kvinner mellom 44 og 50 år kan vi også tilby fertilitetsbehandling med donoregg eller donorembryo, med samme pengene-tilbake-garanti; enten et barn født eller du vil få 80 % av behandlingskostnaden refundert.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
For friske kvinner mellom 41 og 43 kan vi tilby fertilitetsbehandling med en kombinasjon av egne egg gjennom IVF og IVF med donoregg eller donorembryo, også her med pengene-tilbake-garanti; enten et barn født eller du får 80 % av behandlingskostnaden refundert.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Studier har bekreftet at sunne og friske kvinner i begynnelsen av 50-årene har en absolutt normal fysisk- og psykisk kapasitet for å bli mødre.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Du kan få vite mer om alt dette or mer på våre seminarer i;
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
22 august, 18:00, Litteraturhuset, Wergelandsveien 29, Oslo
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Du kan få din individuelle fertilitetssituasjon vurdert i en personlig 40 minutters konsultasjon med våre leger, for å finne den beste strategien for fertilitetsbehandling for deg. Disse konsultasjonene tilbys over flere dager etter våre seminarer — 23-24 august.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Etter konsultasjon med lege vil du motta et oppfølgingsbrev som inneholder:
⦿ En grundig analyse av din medisinske situasjon;
⦿ Gjennomgang av relevante behandlingsmuligheter for deg;
⦿ Neste steg i prosessen.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Både deltagelse på seminar og personlige konsultasjoner med våre leger er gratis.
Vennligst registrer og delta!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
https://scanfert.com/seminar-oslo/#regform

Bare syns det hørtes nesten for godt ut til og være sant? Få 80% av pengene tilbake om det ikke blir baby med de 3 forsøkene??

Noen som vet noe om denne klinikken?? ;)

imponerende!

De må vel ta en gjennomgang av journalen før de kan ta en endelig beslutning.. Og så er det vel kun behandlingen man får igjen pengene for, ikke medisinene?

Men jeg ville absolutt sjekket det ut hvis man ikke har flere forsøk i det offentlige eller ikke får behandling i det offentlige hvis man ikke oppfyller kriteriene.

imponerende!

De må vel ta en gjennomgang av journalen før de kan ta en endelig beslutning.. Og så er det vel kun behandlingen man får igjen pengene for, ikke medisinene?

Men jeg ville absolutt sjekket det ut hvis man ikke har flere forsøk i det offentlige eller ikke får behandling i det offentlige hvis man ikke oppfyller kriteriene.
Jeg syns det virker litt sånn for godt til og være sant :confused:

Spørs hva de mener med friske? At de ikke finner noen feil/grunn til barnløshet? For da er vel sjansen for graviditet ved ivf ganske stor? :)

Hei,

Veldig bra klinikk i Russland. En type avdeling av AVA Peter klinikk.
Ava har den beste graviditet-resultat i Russland.

Jeg er russisk statsborger, men bor i Norge, og min russisk Gynekolog anbefalte bare AVA Peter.

Scanfert bruker AVA sin lab men har leger og personal som jobber med bare utenlandske pasienter.

Jeg har vært på konsultasjon med de i juni og fikk tilbud på pakke-løsning. Det er den eneste klinikk, som ga meg logisk svar på alle mine spørsmål.
Nå det er bare å spare[emoji4] jeg gidder ikke å prøve meg i Norge lenger. Selv om det er gratis og kort reisevei....

Det er flere fra Norge har vært der. De redder pasienter som gikk gjennom mange flere ivf runder i Norge og Danmark.

De har mange forskjellige ivf program
som dere kan lese om her:
https://scanfert.com/no/home/

Vi mener at «en baby eller pengene tilbake» er den eneste ansvarlige tilnærmingen til fertilitetsbehandling.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Vi har nå introdusert babygaranti også for IVF med dine egne egg. Hvis du ikke får et barn innen 3 IVF-forsøk vil vi returnere 80 % av kostnaden for behandlingen. Friske kvinner under 41 år kan søke. Vennligst kontakt oss for mer informasjon.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
For friske kvinner mellom 44 og 50 år kan vi også tilby fertilitetsbehandling med donoregg eller donorembryo, med samme pengene-tilbake-garanti; enten et barn født eller du vil få 80 % av behandlingskostnaden refundert.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
For friske kvinner mellom 41 og 43 kan vi tilby fertilitetsbehandling med en kombinasjon av egne egg gjennom IVF og IVF med donoregg eller donorembryo, også her med pengene-tilbake-garanti; enten et barn født eller du får 80 % av behandlingskostnaden refundert.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Studier har bekreftet at sunne og friske kvinner i begynnelsen av 50-årene har en absolutt normal fysisk- og psykisk kapasitet for å bli mødre.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Du kan få din individuelle fertilitetssituasjon vurdert i en personlig 40 minutters konsultasjon med våre leger, for å finne den beste strategien for fertilitetsbehandling for deg. Disse konsultasjonene tilbys over flere dager etter våre seminarer — 23-24 august.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Både deltagelse på seminar og personlige konsultasjoner med våre leger er gratis.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Bare syns det hørtes nesten for godt ut til og være sant? Få 80% av pengene tilbake om det ikke blir baby med de 3 forsøkene??

Dette er Ava clinic i St. Petersburg. Jeg var i kontakt med de da jeg vurderte ed via dem.

Du må egentlig starte med å sjekke prisene deres. Det høres fantastisk ut at man kan få 80% tilbake etter tre negative forsøk, ikke sant?

Jeg fikk inntrykk av at det hele tiden var ekstra ting man kunne betale for, f. Eks kjent donor med full informasjon. Det var billigere å kjøpe frosne donoregg, men de mente også at de hadde lavere sannsynlighet for graviditet...

Det hele endte for meg med at jeg syntes priser og pakker ble litt uoversiktlig da det var mye man kunne legge til som ikke var inkludert.

Jeg vurderte aldri vanlig ivf da det ikke var mulig for meg, dårlig eggkvalitet.

Vi endte opp med en klinikk i Spania som refunderer 100% om vi ikke ble gravide etter tre ed-forsøk. Prisene her var enklere og oversiktlig, samt at vi ble matchet på utseende og etnisitet. Vi betalte for en pakke og en noen blodprøver.

Mange reiser til Russland for ed i den tro at man får barn med mer skandinavisk utseende Sammenlignet det å reise til Spania. Man tenker gjerne at da blir det spansk utseende på barnet.

Men i realiteten er mange klinikker veer nede plassert i områder med mye tilflyttede mennesker av ulike etnisitet som gjør at msn kan matche skandinavisk utseende. Eller det er jo deg som mor man aller helst vil finne en som matcher utseendemessig.

Beklager ble litt mye her... uansett, jeg er en forkjemper for Instituto bernabeu som klarte å gjøre meg gravid ved ed etter 8 negative ivf-forsøk. Spania er også det landet i verden som ligger lengst fremme på forskning innen ivf.

Priser, jeg tror ikke de spanske klinikkene var voldsomt mye dyrere enn AVa Peter . Mener trepakk på Ava ved ed med garanti kom på 29000 euro, mens vi betalte 17900 euro for vår trepakk på IB.

Så ville startet med å sjekke ut prisene deres og hva som er inkludert+ suksessrate.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Hei. Har aldri vært der og vil ikke anbefale/ ikke anbefale AVA Scanfert, men har snakket med de ang egne egg og ED IVF, både i Oslo og pr mail. De er forholdsvis enkle å forholde seg til. Som svar på spørsmål om kriterier vedr garantipakke med egne egg fikk jeg dette: every medical case is brought up at the meeting of our medical commitee that decides who can be accepted to this programme. Så det hjelper deg lite.
Spontant tenker jeg at er du godkjent for offentlige forsøk i Norge har du god sjanse til å bli akseptert som frisk hos AVA. De er i utgangspunktet skeptiske til min IVF historie (responderer dårlig på stimulering og i nedre grense av normalen på hormonprøver) så jeg valgte å ikke søke om garantien og kan derfor ikke si noe mer om det. Men jeg tenker at det ikke koster noe å spørre, du binder deg ikke til noe ☺

Ser ingen grunn til at garantipakken deres skal være noe dårligere ved forsøk med egne egg sammenliknet med forsøk med ED, hvis du først blir godkjent. Og de har nok strenge krav, men ikke så strenge at de ikke kan selge pakken. Erfarer at de er seriøse, men også selgere. Og de tjener nok mye på sine vervekampanjer. Jeg er litt ambivalent ifht min opplevelse med kontakten med de sammenliknet med andre klinikker, uten at jeg egentlig kan peke på noe helt spesifikt. En bekjent var overbegeistret etter å ha vært der ifbm dobbeldonasjon.

Når det er sagt så har også IB i Spania garantipakker som inkluderer IVF egne egg, men da i kombinasjon med ED. I utgangspunktet 1 forsøk egne egg, 2 forsøk med ED, men kan omgjøres noe underveis ved godt resultat forsto jeg. Og penger tilbake selvfølgelig.

Anyway, ville bare bidra med det lille jeg visste om klinikken. Lykke til med videre forsøk uansett☺

Hei. Har aldri vært der og vil ikke anbefale/ ikke anbefale AVA Scanfert, men har snakket med de ang egne egg og ED IVF, både i Oslo og pr mail. De er forholdsvis enkle å forholde seg til. Som svar på spørsmål om kriterier vedr garantipakke med egne egg fikk jeg dette: every medical case is brought up at the meeting of our medical commitee that decides who can be accepted to this programme. Så det hjelper deg lite.
Spontant tenker jeg at er du godkjent for offentlige forsøk i Norge har du god sjanse til å bli akseptert som frisk hos AVA. De er i utgangspunktet skeptiske til min IVF historie (responderer dårlig på stimulering og i nedre grense av normalen på hormonprøver) så jeg valgte å ikke søke om garantien og kan derfor ikke si noe mer om det. Men jeg tenker at det ikke koster noe å spørre, du binder deg ikke til noe ☺

Ser ingen grunn til at garantipakken deres skal være noe dårligere ved forsøk med egne egg sammenliknet med forsøk med ED, hvis du først blir godkjent. Og de har nok strenge krav, men ikke så strenge at de ikke kan selge pakken. Erfarer at de er seriøse, men også selgere. Og de tjener nok mye på sine vervekampanjer. Jeg er litt ambivalent ifht min opplevelse med kontakten med de sammenliknet med andre klinikker, uten at jeg egentlig kan peke på noe helt spesifikt. En bekjent var overbegeistret etter å ha vært der ifbm dobbeldonasjon.

Når det er sagt så har også IB i Spania garantipakker som inkluderer IVF egne egg, men da i kombinasjon med ED. I utgangspunktet 1 forsøk egne egg, 2 forsøk med ED, men kan omgjøres noe underveis ved godt resultat forsto jeg. Og penger tilbake selvfølgelig.

Anyway, ville bare bidra med det lille jeg visste om klinikken. Lykke til med videre forsøk uansett☺

Enig, opplevde ava som veldig selgende av behandling, detter noe av grunnen til at jeg valgte å sjekke ut IB.

☺️

Enig, opplevde ava som veldig selgende av behandling, detter noe av grunnen til at jeg valgte å sjekke ut IB.

☺️

Brukte du mye medisiner etter innsett ved IB? Vet de bruker enormt mye medisiner etter ED v/Scanfert, har ikke fått det inntrykket fra noen klinikker fra Spania. Forsåvidt ikke fra Russland heller, men der får man visst ikke vite om medisinregimet før man er der.

Anbefaler forøvrig denne podcastepisoden fra ei som reiste til Scanfert for embryoadopsjon, for de som vurderer Scanfert https://pca.st/66OC

Brukte du mye medisiner etter innsett ved IB? Vet de bruker enormt mye medisiner etter ED v/Scanfert, har ikke fått det inntrykket fra noen klinikker fra Spania. Forsåvidt ikke fra Russland heller, men der får man visst ikke vite om medisinregimet før man er der.

Anbefaler forøvrig denne podcastepisoden fra ei som reiste til Scanfert for embryoadopsjon, for de som vurderer Scanfert https://pca.st/66OC

Jeg brukte lite medisiner sammenlignet ferskforsøk. Ble nedregulert rundt dag 20, begynte på progynova etterhvert(kontroll for å være nedregulert) ved innsett hadde jeg begynt på Utrogestan og gikk på det ti uker etter pos test. Hadde noen mnd med p-piller før forsøket, men med fersk donor var det mest for å kontrollere min syklus mht oppstart videre. Synes det var enkelt og greit sammenlignet med tidligere.

IB gjør kun evidence baced behandling. Som jeg uttrykte tidligere her var jeg innom En annen klinikk, IVI, i Alicante og deres betingelse for ed var at jeg ble med en studie for når implantasjonsvindu til mitt embryo var. Vi valgte IB da de kun utførte evidence baced behandling. Studien ved IVI var ikke evidence based i 2016 ennå. Litt usikker på hvordan det er nå.

Var hovedoppslag på TV2 nyhetene i går kveld om denne klinikken. Og at en norsk lege (ved Porsgrunn?) Vår kritisk til "babygarantien" dems. Flere som så det?

Var hovedoppslag på TV2 nyhetene i går kveld om denne klinikken. Og at en norsk lege (ved Porsgrunn?) Vår kritisk til "babygarantien" dems. Flere som så det?
Skjønner godt de er kritisk til garantien deres, dette kan jo ingen garantere at det blir baby da ..
Men nei så ikke dette programme faktisk, men skulle likt og det ;)
Men kanske man kan se det på TV 2 igjen?

Back
Topp