IVF Porsgrunn

Brooke

Elsker forumet
MayDay2021
Skuddårsspirene 2024
Er det noen som har erfaring med hvordan Porsgrunn stiller seg til samboere som ikke har hatt samme adresse i to år?

Vi har kun hatt samme adr i 14mnd, jeg jeg eide en annen leilighet før det. Min Gyn sa at Riksen er superstreng, men vi vil til Porsgrunn. Er det noen som har fått godkjenning der til tross?

Er det noe de skal ha skriftlig at vi har bodd sammen i to år, hvor skaffer man det i såfall?

Jeg hadde forsøk på Riksen uten å ha vært samboer i 2 år.

Er det noen som har erfaring med hvordan Porsgrunn stiller seg til samboere som ikke har hatt samme adresse i to år?

Vi har kun hatt samme adr i 14mnd, jeg jeg eide en annen leilighet før det. Min Gyn sa at Riksen er superstreng, men vi vil til Porsgrunn. Er det noen som har fått godkjenning der til tross?

Er det noe de skal ha skriftlig at vi har bodd sammen i to år, hvor skaffer man det i såfall?
Da vi kom til Porsgrunn første gang så var dem veldig nøye på det. Kan vell kanskje være forskjellige regler nå og hos hvilken lege.

Jeg hadde forsøk på Riksen uten å ha vært samboer i 2 år.
Da vi kom til Porsgrunn første gang så var dem veldig nøye på det. Kan vell kanskje være forskjellige regler nå og hos hvilken lege.

Syns det er så rart, virker som det er litt "bingo" hvem du treffer på :oops: Da regner jeg med at det ikke skal legges ved dokumentasjon i søknaden

Vi hadde prøvd i 2.5 år da vi søkte, men fikk aldri noe spørsmål om hvor lenge vi hadde bodd sammen.
På papiret mangla vi noen måneder, men vi bodde sammen ett halvt år lenger enn papirene tilsa, da vi pussa opp huset han hadde adresse og bodde der jeg hadde adresse. Men fikk ingen spørsmål. Heldigvis. Men hadde vært samboere i 2 år på fryseforsøket etterpå.

Vi hadde prøvd i 2.5 år da vi søkte, men fikk aldri noe spørsmål om hvor lenge vi hadde bodd sammen.
På papiret mangla vi noen måneder, men vi bodde sammen ett halvt år lenger enn papirene tilsa, da vi pussa opp huset han hadde adresse og bodde der jeg hadde adresse. Men fikk ingen spørsmål. Heldigvis. Men hadde vært samboere i 2 år på fryseforsøket etterpå.

Har hørt om flere som har kommet gjennom uten det kravet... Hun ville ringe sykehuset og spørre, jeg bare "eeeh, nei, det trenger du ikke" :hilarious:Jeg har sendt beskjed til gynekologen om at hun bare kan sende inn søknaden, så får vi heller få avslag...krysser fingrene :nailbiting:

Vi har vært i Porsgrunn og fikk ikke spørsmål om det.
Men vi har et stort barn sammen fra før da.
Har hatt 2 forsøk i Porsgrunn, et friskt og et frys.
Ble gravid på begge.
De er veldig dyktige!

De var veldig nøye med det i 2017 hvertfall, vi måtte gifte oss for å få starte med ivf

Back
Topp