IVF på Haukeland?

Hope

Glad i forumet
Har vært hos gynekolog nå, og bortsett fra HSG-røntgen er vi vel ferdig utredet nå.
Gynekologen skulle sende henvisning til Haukeland, men hun snakket om at det var 6 mnd (!) ventetid
før vi var i gang.[:-]
Noen som vet om dette stemmer? Hva er ventetiden på Haukeland for tiden?

Skjønte ikke dette helt eg....[&:]  Det står "Ventetider: Ufrivillig barnløshet (infertilitet):Utredning".
Gjelder det ikke da bare Utredning og ikke selve IVF-behandlingen?

Jeg sitter her med brev fra Haukeland.. Står myyyye info der, men dette er det med ventetid..

Dere har fått time til forundersøkelse **/**-07
Vi har ca tre 3 ventetid på time til forundersøkelse, og dersom dere ikke kan komme til tildelt time, kan ny avtale ikke påregnes før etter ytterligere 3 mnd.
Jeg har også lest i ett av de mange brevene vi har fått, at det går ca. 3 mnd fra forundersøkelse til vi kommer i forsøk, men gidder ikke lese gjennom brevene for å dobbelsjekke..

Masse lykke til, vi har bare møtt på kjempegreie flinke folk på Haukeland!

6 mnd???? står jo noe om 6 uker der jo...herrmihatt
går jo evigheter jo...neeeeei¨

se bort i fra utredning, så skal vi til konsultasjon hos lege på sykehuset og sikkert "se" nærmere på dette med icsi... så rekner jeg med at han søker da..så må vi vente opptil 6 mnd før å komme i gang?

vi skal til forsamtale nå i uka som kommer, og søknaden ble sendt i mai. håper seriøst ikke at vi må vente tre måneder fra forsamtalen til forsøk, da blir det privat først på oss altså, er såååååå lei alt ventingen.

Back
Topp