IVF Oslo

Janke

Glad i forumet
Hei , vi skal nå starte vår 3 pp med pergo og vurderer nå om vi skal gå for IVF hvis det ikke lykkes i neste runde .
Vi ønsker da å ta dette privat. Hvor har dere tatt det i Oslo og hva er deres erfaringer om stedet ?

Jeg har bestilt time hos fertilitets senteret :) Bare hørt godt om dem.

Alternativet er ivf-klinikken men virker ikke like bra... Men selv har jeg ingen erfaring

Hei alle!

Er ny her, med problemer med å bli gravid. Har også bestilt en time på Fertilitetssenteret. :-)

Så spennende, er det lang ventetid ?
Har dere tatt alle testene før dere kommer inn ?

3 uker for min del på Fertilitetsenteret.

Har hatt forsøk på riksen to ganger, så det meste av tester er gjort. Mulig de vil ta fler blodprøver, men jeg er altså utredet allerede :)

Me gjorde da på ivf klinikken på Majorstua. Fornøyd med kunnskap, utførelse og service av dei so jobba dar! Blei gravid på første fryseforsøk, og e 7 måna på vei no

Veldig fornøyd med Ivf-klinikken Oslo. Ble gravid etter forsøk nr2 med førstemann og på første forsøk med andre mann.
Ingenting å utsette på de

Fertilitetssenteret her også. Veldig fornøyd. Fikk time en uke etter jeg kontaktet dem i slutten på juni :)

Så spennende, er det lang ventetid ?
Har dere tatt alle testene før dere kommer inn ?

Vi har fått time 22. september (først den 27. men det passa ikke, så måtte ringe å spørre om en annen dato). :) Ikke så veldig lang, men trodde det tar kortere tid siden man sier at det er mulig å få time på dagen...

Hvor lang tid tar det fra første konsultasjon til forsøket? Er det snakk om måneder?

Vi har fått time 22. september (først den 27. men det passa ikke, så måtte ringe å spørre om en annen dato). :) Ikke så veldig lang, men trodde det tar kortere tid siden man sier at det er mulig å få time på dagen...

Hvor lang tid tar det fra første konsultasjon til forsøket? Er det snakk om måneder?

Tror ventetida til forsamtale hos FS har blitt litt lenger etter at Riksen sluttet med søskenforsøk og senket maximum alder på prøverne...

Tror man kommer i gang veldig fort etter samtalen :)

Tror ventetida til forsamtale hos FS har blitt litt lenger etter at Riksen sluttet med søskenforsøk og senket maximum alder på prøverne...

Tror man kommer i gang veldig fort etter samtalen :)

Takk for info! :-) Det er jo fint å høre! :-)

Kunne dere velge på å sette inn ett eller to egg ?
Hos oss va da ikkje noko valg. Blei satt inn 1 egg, pga alderen min 31år (nerma ein seg 40 vil nok det bli vurdert 2 egg), at me detta va fysta forsøket, at det var dårlig sædkvalitet men ikkje nokon andre hinder.

Back
Topp