IVF og termin

-TP-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Hei!

Jeg er litt usikker på om jeg hører til her eller i september. :shy: Vil helst forholde meg til én gruppe, heh.
Har prøvd flere terminkalkulatorer, og får bare forskjellige svar! Noen mener 29.08, noen mener 01.09. Fikk til og med 05.09 på en......

Vet noen hvordan det regnes ut? Kanskje noen med innsett samme dag som meg? Porsgrunn har juleferie og er ikke tilbake før i januar, så ingen svar å få der!

Innsett av 5-dagers blasto 11.desember.
15 dpo i dag.

:Heartpink

Hei!

Jeg er litt usikker på om jeg hører til her eller i september. :shy: Vil helst forholde meg til én gruppe, heh.
Har prøvd flere terminkalkulatorer, og får bare forskjellige svar! Noen mener 29.08, noen mener 01.09. Fikk til og med 05.09 på en......

Vet noen hvordan det regnes ut? Kanskje noen med innsett samme dag som meg? Porsgrunn har juleferie og er ikke tilbake før i januar, så ingen svar å få der!

15 dpo i dag.

Da er du 4+1 i dag og termin er 1 september ❤️
Det letteste er å bruke terminkalkulator hvor du kan legge inn unnfangelse. Da legger du inn 0 som for deg blir 6 des.

Så gøy å se at du er gravid :Heartred gratulerer! Tror 1. september er riktig.
Da er du 4+1 i dag og termin er 1 september ❤️
Det letteste er å bruke terminkalkulator hvor du kan legge inn unnfangelse. Da legger du inn 0 som for deg blir 6 des.

Ok da holder jeg meg til september, ble så usikker da jeg fikk 29.08 flere steder :hilarious:

Takk for svar:Heartred

Hei!

15 dpo i dag.

Gratulerer!! :talk017
Jeg brukte Spirens terminkalkulator for IVF og den stemte med det UNN sa da jeg snakka med dem.

Back
Topp