Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den beskjeden jeg fikk når jeg ringte de ett par måneder etter fødsel. De hadde ikke noe krav om hvor lenge før, kun at jeg hadde sluttet å amme. Mini blir snart 2 år, ammer enda og ikke begynt på noe nytt forsøk.
De sa til meg at de ønsket at man var sluttet med amming da det kunne påvirke hvor tykk slimhinnen ble. Men det virket som det var greit å starte mnd etter at jeg slutter med amming.
Ok, takk. Da er det anderledes enn privat da. Mener det var 2-3 mnd før. Da får jeg bare se an når lille er klar til å slutte. Tenkte å prøve å begynne i 2023
Dette var privat hos Medicus Stavanger
Hadde også hørt noe om 3 mnd før, de sa det ikke var noe bestemt tid.
Skulle stå offentlig i innlegget mitt Er du fornøyd med medicus?
Ok, da blir forsøk litt ut i fra hva lille ønsker Må jo nesten få igang menstrasjon igjen også
Nå har ikke jeg erfaring med noe annet. Men ja, jeg er veldig fornøyd. De kjente oss igjen, tok hensyn til våre tanker/ønsker og prøvde tilrettelegge der det gikk. Vi fikk til 3 ferskforsøk på 6 mnd.
Ser på nettsiden de har blitt flere ansatte i Stavanger også, så spent på hvordan det blir hvis vi har behov for søskenforsøk. De hadde akkurat startet opp med uttak/innsett her også når vi begynte og dermed ikke blitt så stor avdeling på det tidspunktet.
De sa forresten også at de kunne hjelpe med medisiner for å få mensen tilbake raskt etter ammeslutt hvis det var ønskelig, men det vil de kun hjelpe med etter ammeslutt hvis ikke mensen kom tilbake før ammeslutt da.